پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

آشوریان در انتخابات از آرمانهای انقلاب صیانت می کنند 

آشور تمرس سنگر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برطرف کردن مشکلات اقتصادی با توجه به تحریم ها  از جمله مواردی است که رییس جمهوری آینده باید با قدرت اجرایی بالا به این مطالبه عمومی پاسخ دهد.

وی  به شاخصه های بازر رییس جمهور اصلح  اشاره کرد و گفت: آشنایی و درک بالای رییس جمهوری از درد و مصائب آحاد مردم و داشتن قدرت دیپلماسی بالا به‌ منظور برقراری روابط بین‌المللی با جهان از جمله این شاخصه ها است.

تمرس سنگر  اظهار داشت: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رای خود را به صندوق می‌اندازند علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت خود، موجب تقویت نظام اسلامی می‌شوند و کشور را در برابر توطئه‌های مستکبران بیمه می‌کنند.

کشیش کلیسای شرق آشوری در ایران ادامه داد:  به عنوان یک روحانی، این افتخار  را  دارم  در مورد آینده کشور عزیزمان ایران که انتخابات ریاست جمهوری در آن به شکل آزاد برگزار می شود به همگان توصیه کنم شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات دشاته باشند تا دشمنان خارجی و دولت های متخاصم نا امید شوند.

این هموطن آشوری ادامه داد: رییس جمهوری آینده کشور باید وجدان کاری و صداقت داشته باشد و مطالبات و نیازهای جامعه را برطرف کند.

وی تاکید کرد که مردم پای صندوق های رای بیایند اما نه فقط شناسنامه های خود را ممهور نمایند بلکه فرد اصلح تر و کسی که توانایی مدیریت آینده سیاسی کشور را دارد،  انتخاب کنند.

کشیش کلیسای شرق آشوری در ایران گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات  نمایش صف ها نیست بلکه تجمع افکار است، یعنی مردم  بتوانند فکر کنند و انتخاب درستی انجام دهند و مطمئنا این کشور با انتخاب درست ریاست جمهوری مناسب در سال ۱۴۰۰  معرفی خواهد کرد.

وی بیان داشت : ما خود را اقلیت نمی دانیم بلکه ایرانی تبار هستیم و در  انتخابات همپای سایر قشرها حماسه خلق خواهیم .

 تمرس سنگر افزود: من به عنوان یک روحانی  آشوری وظیفه خود می دانم با تفکر و اندیشه والا آن چیزی را که می خواهم انتخاب کنم شایسته و بایسته باشد، حتما حاضر باشم و به تمام آشوریان عزیز   ایرانی  و مقیم خارج از کشور توصیه می کنم حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای داشته باشند.

کشیش کلیسای شرق آشوری گفت: من فرزند انقلاب اسلامی هستم و افتخار زیارت حضرت امام خمینی (ره) و مسوولان عالی نظام اسلامی را داشته ام و به عنوان یک ایرانی توصیه ام به نامزدهای ریاست جمهوری ارائه برنامه عملی  برای رفع مشکلات است .

تمرس سنگر بیان داشت : آنچه در مناظرات  قبلی نامزدهای ریاست جمهوری  دیده شد،بیشتر  بحث های سیاسی بود و باید از تکه پرانی و حرف های سیاسی خاص پرهیز شود زیرا  آن چیزی که کشور به آن احتیاج دارد ، مسائل دیگری است.

کشیش کلیسای شرق آشوری افزود: رییس جمهوری آینده کشور باید به وعده های خود در انتخابات عمل کند و به مطالبات مردم پاسخ مناسب دهد.

وی با بیان اینکه شوراها به عنوان نماد مردم سالاری نقش مهمی در انتقال تصمیمات مردم برای اداره کشور و جوامع محلی دارند، گفت: پیشرفت و آبادانی شهر و روستا نیازمند شورایی با افرادی متخصص، کارآمد و دارای برنامه در حوزه شهری است تا بتوانند با تصمیم درست از ظرفیت ها برای عمران گام بردارند.

تمرس سنگر افزود: وقتی شورایی متشکل از افرادی متخصص و کارآمد باشد می تواند با بهره گیری از تجارب و دانش خود در حوزه مدیریت شهری زمینه ساز اتفاقات مهم  در شهر باشد.

حدود ۷۰۰ نفر آشوری در شهرستا فردیس  استان البرزساکن هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …