شنبه , 22 اردیبهشت 1403

پژوهشگران البرز برای ارایه طرح های حوزه صنایع خلاق فراخوانده شدند

مهران مهدوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری پارک علم و فناوری البرز و صندوق پژوهش و فناوری استان برای شناسایی طرح‌ها و شرکت های متقاضی در حوزه صنایع خلاق فراخوان داده است.

وی ادامه داد: این فراخوان فرصتی ویژه برای جذب سرمایه در رویداد البرز وینچر که در ۱۳ بهمن ماه جاری برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز بیان داشت:  براین اساس در رویداد البرز وینچر، طرح ها بر سه اساس طرح های طلایی، نقره ای و برنزی تقسم بندی شده اند و طرح های طلایی شامل تامین حداق ۲۰ درصد سرمایه مورد نیاز از طرف صندوق البرز و طرح های نقره ای نیز از ضمانت اصل مبلغ سرمایه گذاری توسط صندوق البرز برخوردار می شوند.

وی افزود: همچنین طرح های برنزی نیز توسط تم کارشناسی صندوق البرز و ارایه مشاوره های رایگان مالی بهره مند می شوند.
مهدوی گفت: یکی از الزامات توسعه کسب‌وکارهای نوپا، انجام فعالیت‌های توانمندسازی با هدف توسعه فناوری است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی هر چه بیشتر استارت‌آپ‌ها و کاهش احتمال شکست این کسب و کارهای نوپا، نهادهایی به نام شتابدهنده‌ها و خانه خلاق و نوآوری شکل گرفته اند.

مهدوی یادآورشد: شتابدهنده، خانه خلاق و نوآوری سازمانی منسجم و مشخص است که افراد و تیم‌های دارای طرح نوآورانه و فناورانه را انتخاب و در یک دوره چندماهه به آن‌ها خدماتی از قبیل فضای کاری تجهیز شده، آموزش، مشاوره، مربی‌گری، سرمایه‌ اولیه و ارتباط با شبکه سرمایه‌گذاران را ارایه می کند.

 پارک علم و فناوری البرز در حوزه حمایت از فناوران، توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و فناور نقش موثری در استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری و در نزدیکی پایتخت کشور قرار دارد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر سایت اینترنتی رویداد با شماره های ۰۹۱۲۳۹۷۷۲۹۵ و ۰۲۶۳۴۷۶۶۴۰۰۶ داخلی ۲۲۸۷ تماس حاصل کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …