جمعه , 14 اردیبهشت 1403

فرماندار: کمبود تعرفه رای در شهرستان چهارباغ نداریم

 قدرت الله شمیرانی با بیان اینکه کمبود تعرفه در شهرستان چهارباغ برطرف شد، اظهار داشت: تعرفه رأی در تمامی شعب به میزان کافی توزیع شده است و کمبود تعرفه در یکی از شعبه های پر ازدحام اخذ رأی خیلی سریع برطرف شد .

وی اظهار داشت: تعرفه رأی در تمامی شعب به میزان کافی توزیع شده است  و کمبود تعرفه در یکی از شعبه های پر ازدحام اخذ رأی خیلی سریع برطرف شد .

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ افزود: از صبح جمعه انتخابات با دقت در تمامی شعب اخذ رأی با سلامت کامل در حال برگزاری است و تمام شعب اخذ رای در شهرستان بدون مشکل فعال هستند.

شمیرانی بیان کرد: تعرفه کافی برای رأی ریاست جمهوری به اندازه کافی موجود است و از این بابت نگرانی نداریم.

وی تصریح کرد: حضور مردم بسیار باشکوه و غیر قابل پیش بینی بود؛ ازدحام در شعب اخذ رای وجود دارد و شرایط رأی گیری در آرامش برقرار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ  با اشاره به اینکه انتخابات تجلی اراده مردم است، یادآور شد: مشارکت شهروندان در این شهرستان خوب و پرشور بوده است.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …