شنبه , 1 اردیبهشت 1403

سفر رئیس جمهور به اسلامشهر/ دستور رئیسی برای تسریع در افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، ‌رئیس‌جمهور در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران امروز صبح به منظور بازدید از پروژه‌های شهرستان اسلامشهر وارد این شهرستان شد.

بازدید ‌از بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نخستین برنامه در سفر به اسلامشهر از بیمارستان در حال ساخت 400 تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد.

در این بازدید مسئولان پروژه گزارشی از روند ساخت این بیمارستان ارائه کردند و رئیس جمهور نیز با اشاره نیاز مبرم مردم به این مرکز درمانی دستورات لازم را برای تسریع در افتتاح این مرکز درمانی صادر کرد.

بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، دیدار عمومی با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در شهرستان اسلامشهر خواهد بود.

جزئیات سفر رئیس جمهور به اسلامشهر

‌ آیت الله رئیسی ‌با حضور در شهرستان اسلامشهر دیار قهرمان ورزشی و حافظان و قاریان قرآن، از نزدیک با مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و مسائل و مشکلات این منطقه را در حوزه‌های مختلف عمرانی، درمانی، اجتماعی و غیره با حضور جمعی از مقامات و مسئولین ملی و استانی مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

بازدید از پروژه‌های نیمه کاره، شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم و گروه‌های منتخب و خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های رئیس جمهور است.

خبر در حال تکمیل

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …