یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

۳۶ دانش آموز مدارس سمپاد البرز تجلیل شدند

علی حجرگشت سرپرست اداره کل آموزش و پرورش البرز در حاشیه این آیین به ایرنا گفت: در این برنامه کشوری از ۱۴ نفر مدال آور المپیادی، سه نفر برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و ۱۹ نفر برگزیده مسابقات کنگره قرآنی تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان مدارس سمپاد البرز درالمپیادهای علمی، جشنواره ها و کنگره سراسری قرآن کریم حائز مدال و رتبه برتر کشوری شده اند،خاطرنشان کرد: دانش آموزان مدارس سمپاد با کسب مدال های رنگارنگ و رتبه های برتر کشوری خوش درخشیدند.

وی بیان داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری،عملیاتی کردن  بیانیه گام انقلاب و اجرای ساحت‌های ششگانه نظام  تعلیم و تربیت ومفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهمترین برنامه برای رشد و تعالی آینده سازان ایران اسلامی است.

حجرگشت تصریح کرد: از آن جاییکه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جامعه جوان و نوجوان کشوراست لذا شناسایی، کشف، راهنمایی و هدایت استعدادهای برتر در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی و پژوهشی با در نظر گرفتن تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان از جمله اهداف اصلی مدارس سمپاد در استان البرز است.

وی با بیان اینکه برنامه های آموزشی، پرورشی و پژوهشی در راستای تربیت تمام ساحتی در مدارس استعدادهای درخشان استان البرز در راس کلیه فعالیت ها می باشد،اضافه کرد: نیروسازی برای پیگیری تحقق منویات مقام معظم رهبری و دفاع از نظام و انقلاب جزو برنامه‌های محوری مدارس سمپاد استان البرز است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان این استان در بیشتر مسابقات، المپیادها و جشنواره‌های کشوری و جهانی پیشرو هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس این استان از جمله مدارس استعدادهای درخشان بر مدار بیانیه گام دوم انقلاب پیش می رود.

وی تاکید کرد: امروزاین برنامه مهم کشوری با حضور وزیرآموزش و پرورش در تهران برگزارشد که درآن با اهدا لوح و هدایایی از دانش آموزان تقدیرشد.

در این آیین ۱۹ مدیر مدارس استعدادهای درخشان استان البرز نیز حضور داشتند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد که ۵ هزارو ۱۶۶ نفرآن در ۱۹ مدرسه سمپاد تحصیل می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …