شنبه , 8 اردیبهشت 1403

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در اطلاعیه‌ای از حضور ملت انقلابی استان در مراسم ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کرد.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، متن اطلاعیه به این شرح است:

مردم شریف و عزتمند استان البرز؛

غرورتان بقدری زیبا و دلچسب بود که هیچ تشکری نمیتواند پایانش باشد.

قدم هایتان استوار باد که پرچم پر افتخار این مرز و بوم را بار دیگر بر قله عشق و محبت و غیرت برافراشته نگه داشتید.

روزگارتان پر نور و با برکت باد که سایه زیبایِ قیامتان امروز قلب هایِ منتظران را شاد کرد و آزاد مردان و مظلومانِ عالم را دوباره در راه رسیدن به شکوه و عزتِ ماندگار مستحکم تر نمود.

جبهه سپاس و شکر بر خاک می ساییم و از خداوند حکیمِ مقتدر بر توفیقی که بدرقه راهمان کرد که بتوانیم در رضایتش قدمی برداریم تا جبران ذره ای از محبت های بی کرانش باشد سپاسگذاریم.

امروز در حالیکه با مشکلات اقتصادی و همچنین وجود ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم میکنیم اما حقیقتاً ثابت کردید که عاشق خاکِ وطن، انقلابِ بزرگ و رهرو رهبرِ مهربان و مقتدر ایران عزیز هستید.

در زمانی که تمام قدرت هایِ استکباری با سیطره رسانهایِ ظالمانه خود بر علیه مردمِ مظلوم اما مقتدر این آب و خاک متحد شده اند تا بتوانند این شکوه و حماسه و عزت و غیرت را به زانو درآورند، شما مردمِ با غیرت و هوشیار استان البرز زیباترین و ناب ترین درس جهاد تبیین را به رخ عالمیان کشیدید.

درود بر شرفتان ، آفرین بر غیرتتان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن ادای شکر و سپاس الهی از تمامی مجریان و مسئولین عزیز استان که حقیقتاً همه توان خود را برای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم دهه فجر، و بیست و دوم بهمن ماه به کار گرفتند.

سپاس گذاری نموده و از محضر عزیز و غیرتمند این مسئولین و خادمین مردم در استان البرز درخواست خدمتگزاری بیشتر و شبانه روزی را دارد تا جبران ذرهای از محبت و غیرتِ مثال زدنی مردم مظلوم این استان باشد. انشاء الله

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر

استان البرز          

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …