شنبه , 8 اردیبهشت 1403

حضور ۴۳ عروس و داماد البرزی در جشن پیروزی انقلاب

سرهنگ پاسدار علی شعبانی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی خودرویی و مردمی کرج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زوج های جوان انقلابی امروز در روز ۲۲ بهمن ماه با حضور در راهپیمایی خودرویی کرج آغاز زندگی مشترک خود را در قالب برنامه «وصال عاشقی» جشن گرفتند.

وی هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تسهیل در انجام این امر مبارک دانست و اظهار داشت: این زوج‌های جوان در سطح حوزه استحفاظی سپاه استان البرز شناسایی شده‌اند و امروز جشن ازدواج آن‌ها برگزار شد تا همزمان با فجر نور در ایران، زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

شعبانی با بیان اینکه دهه فجر یک انقلاب نور بود که خداوند متعال به مردم کشور ما عطا کرده، گفت: خداوند به ملت ایران که به گفته شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ملت امام حسین (ع) هستند، نگاه و آن‌ها را پیروز کرد و ما هر چه داریم از این انقلاب و شهداست.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته نیز ۴۲ زوج البرزی با حضور در جشن ۲۲ بهمن کرج زندگی مشترک خود را آغاز کردند، افزود: برای این زوج های جوان چه پیش از ازدواج و چه پس از ازدواج دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی و همسرداری و مشاوره برگزار می شود و رها نمی شوند به طوریکه حتی پس از بچه دار شدن کمک های لازم به آن ها ارایه می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) شهرستان کرج با اشاره به اینکه بر اساس آمار ارایه شده نرخ طلاق در البرز بیش از ۵۰ درصد ازدواج ها در هر سال می باشد، اظهار داشت: این در حالی است که ۴۲ پیوند ازدواج انجام شده در سال گذشته توسط سپاه فقط زندگی مشترک یک زوج از این تعداد به طلاق انجامید.

سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج از سه سال پیش تا کنون هر ساله در روز ۲۲ بهمن جشن ازدواج زوجهای جوان انقلابی را برگزار می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …