یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

حضور مردم در انتخابات موجب استحکام جامعه می‌شود

علی حدادی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: حضور پرشور و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات موجب استحکام جامعه می‌شود چراکه نظام اسلامی با حضور، اعتماد و اعتقاد مردم تداوم پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام‌های مردم‌سالار دینی جایگاه رفیع و پراهمیتی دارد، خاطرنشان کرد: تداوم و استحکام نظام اسلامی نیازمند حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی است.

وی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب با وجودی که مردم خواستار استقرار نظام اسلامی بودند، اما امام خمینی(ره) فرمان برگزاری همه پرسی را صادر کردند و فرمودند که شیوه حکومت به رأی مردم گذاشته شود و مردم با اکثریت قاطع آرا به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی تصریح کرد: براساس فرمایشان رهبر معظم انقلاب راه‌ حل تمامی مشکلات کشور، انتخاب درست است، اگر نابسامانی و ناکارآمدی وجود دارد باید آن را با انتخاب درست جبران کنیم نه با عدم انتخاب و اگر ضعفی در مدیریت‌ها وجود دارد، راهِ حل آن مشارکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور و انتخاب شیوه مدیریتی مردمی و اسلامی است که تنها با مشارکت در انتخابات محقق می شود.

حدادی انتخابات را تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش دانست و افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه انتخابات دارای اهمیت و جایگاه والایی بوده و هست و مردم نیز همواره نقش محوری در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگ بر دوش داشته و دارند.

وی یادآورشد: در ساختار امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی، انتخابات مسیری است برای ترسیم آینده ای روشن و پر امید برای مردم و ظرفیت بزرگ برای ساختن کشور وعبور از مشکلاتی چون اشتغال و معیشت که می‌توانیم با همدلی، وحدت و هم افزایی با انتخاب اصلح گره از این مشکلات بگشاییم.

وی ادامه داد: موضوع انتخابات در کشورمان نه تنها تکلیف شرعی و وظیفه دینی هر شهروند ایرانی در مقابل سرنوشت خود و هموطنانش است، بلکه حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات به یقین اقتدار، عزت و صلابت کشور را به نمایش می‌گذارد.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: بی تردید پشت کردن به صندوق‌های رای بی‌توجهی به سرنوشت خویش و ایجاد زمینه ای مناسب برای حرص و طمع دشمنان کشور است که مدتهاست در حال پاشیدن بذر ناامیدی و دلسردی در بین مردم عزیز ایران هستند تا آنان را از حضور در صحنه انتخابات پشیمان سازند.

حدادی تاکید کرد: شرکت در انتخابات از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی است و حضور و مشارکت فعال آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ضرورت دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …