دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

مدارس شاهد نمادی برای تکریم از خانواده های معظم شهدا است

سلیمان رستمیان روز چهارشنبه در نشست ستاد شاهد آموزش‌ و پرورش استان البرز که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش البرز در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، افزود: بایستی توجه بیشتری به سیاست‌هایی ابلاغی توسط ستاد مرکز داشته باشیم.

وی اظهار داشت: باید نسبت به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های کلانی که در چارچوب سیاست‌های ابلاغی در حوزه آموزش‌وپرورش در مدارس شاهد صورت می‌گیرد توجه بیشتری داشته باشیم به طوریکه درگذشته تلاش‌های ارزشمندی در این حوزه صورت گرفته و امروز هم باید اهتمام ویژه و توجه بیشتری صورت بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  افزود: باید در بحث مدارس شاهد، کیفیت تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و برنامه‌هایی که باید توسط ستاد شاهد اجرایی گردد پیشرفت داشته باشیم و از حالت روزمرگی خارج شویم.

رستمیان در ادامه بابیان اینکه در استان البرز ۲۵ مدرسه شاهد داریم، گفت: مدارس شاهد از گذشته تا به امروز یادگار و  نمادی برای تکریم و احترام به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز با رویکردی جدید در حال خدمت‌رسانی به یادگاران عزیز شهدا و ایثارگران هستند لذا باید با یک هم‌افزایی و هم‌اندیشی در ارتباط با ارتقاء سطح کیفی تحصیل دانش آموزان تلاش‌های گسترده‌ای صورت بگیرد.

وی مأموریت بنیاد را صیانت و امانت‌داری از حقوق ایثارگران دانست و تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین اهداف بنیاد خدمت به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات و دغدغه این عزیزان در سطوح مختلف است که آموزش بخش مهمی از آن را شامل می‌شود.

رستمیان افزود: پایه رشد دانش آموزان، آموزش است تا بتوانند در جامعه فردی مؤثر باشند. ما امروز متولی امور دانش آموزان شاهد و ایثارگر هستیم و باید تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت این عزیزان انجام بدهیم که آینده دانش آموزان از مسیر درست آموزشی عبور می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …