سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

نخستین نمایشگاه تولیدات پوشاک در البرز گشایش یافت

به گزارش ایرنا، رییس بسیج سازندگی استان البرز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: بر اساس مباحث کارشناسی و مشاوره های مسوولان مربوطه در البرز، این استان به عنوان قطب پوشاک در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار مهران طیران افزود: البرز به لحاظ بومی یک استان شهرنشین و جمعیت روستایی  از جمعیت شهری آن کمتر است و بخشی از استان ، حاشیه نشین و بخش بیشتری از جغرافیای آن مستعد ایجاد کارگاه های پوشاک است.

وی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون حدود ۳۷ واحد اشتغالزایی به خصوص در بحث پوشاک  توسط بسیج سازندگی البرز راه اندازی شده است.

وی همکاری سازمان برنامه و بودجه را برای تخصیص اعتباری به منظور راه اندازی این واحدها قابل توجه دانست و بیان داشت: اماکنی در محدوده سپاه برای راه اندازی کارگاه های تولیدی راه اندازی شده است.

طیران گفت: از این پس درصدد هستیم فضایی برای این افراد به منظور کسب و کار و بازاریابی برای فروش و اشتغال پایدار این افراد راه اندازی کنیم که هم اکنون نیز در این نمایشگاه ۲۳ واحد تولیدی محصولات خود را عرضه می کنند.

وی افزود: در مدت برگزاری این نمایشگاه از بازرگانان، فعالان بازاریابی و مراکز صادرات پوشاک دعوت می کنیم تا هم از توان تولید داخل  استان آگاه شده و هم زمینه ای برای ایجاد انعقاد قرارداد برای توسعه فعالیت این واحدها انجام شود.

رییس بسیج سازندگی استان البرز اضافه کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه هم مشاوره تخصصی رایگان و هم آموزش رایگان تولید پوشاک برای علاقمندان ورود به این عرضه برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه تولیدات پوشاک دستاورهای مشاغل خرد و خانگی از امروز دوشنبه نهم آذرماه  تا ۲۵ همین ماه در محل مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی واقع در خیابان شهید بهشتی کرج، بعد از ۴۵ متری گلشهر، خیابان شهید مصطفایی (برزنت) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ آماده بازدید عموم است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …