سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه توان پیروزی بر نماینده تبریز را داشت

سید «احسان احسانی» شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم شاهین در مقابل حریف تبریزی بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و در بسیاری دقایق مسابقه نیز بهتر از تیم مقابل ظاهر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما در مسابقه اول خود برابر پاس در خانه نتیجه را واگذار کرده بود در این دیدار خارج از خانه به دنبال پیروزی بود تا اختلاف امتیازی خود را با تیم های بالای جدول کاهش دهد.

احسانی افزود: اگر بازیکنان ما از موقعیت های زیادی که خلق کردند بهتر استفاده می‌کردند می توانستند با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک و به رده های بالاتر جدول صعود کنند.

مدیر عامل باشگاه شاهین کرمانشاه تصریح کرد: با این حال تساوی در این دیدار خارج از خانه هم مقابل تیمی که ۲ مسابقه اول خود را با برتری پشت سرگذاشته و هشت گل به ثمر رسانده بود نتیجه بدی به حساب نمی‌آید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم شاهین با هماهنگی خوبی که میان بازیکنان آن وجود دارد در دیدارهای بعدی موفق‌تر ظاهر شده و به عنوان مدعی خود را در گروه مطرح کند.

دیدار تیم های شاهین کرمانشاه و فن آوران ارتباطات ره‌سو تبریز عصر امروز با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نماینده تبریز از سه مسابقه خود با هفت امتیاز در رده دوم و نماینده کرمانشاه هم با یک امتیاز از ۲ مسابقه خود در مکان هشتم جدول رده بندی گروه دوم قرار بگیرند.

مسابقات امسال لیگ دسته اول در سه گروه و با حضور ۲۶ تیم برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم جمعا ۶ تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و مرحله نهایی با حضور آنها به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا در نهایت ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود کنند.

تیم‌های آخر هر گروه به همراه تیم‌های هشتم گروه‌های ۹ تیمی نیز که امتیاز کمتری داشته باشد (جمعا ۴ تیم) به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …