شنبه , 8 اردیبهشت 1403

کار فرهنگی تنها با نصب بنر اثربخش نخواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود:  با همفکری دستگاه های فرهنگی باید برای کاهش آسیب های اجتماعی ، راهکارهای علمی و عملی ارائه داد.

وی ادامه داد: کشور ما  در معرض جنگ تبلیغی و عملیات روانی دشمنان قرار دارد و  دشمنان طبق برنامه و ابزار رسانه ها  به جنگ تبلیغی علیه ایران اسلامی دامن زده اند.

حسینی  با بیان اینکه کار فرهنگی با باورها، عقاید و نگرش ها سر و کار دارد، اظهار داشت: زمانی می توان مدعی شد که کار فرهنگی انجام شده که در باورها، عقاید، نگرش و بینش ها تحول ایجاد شود.

امام جمعه فردیس گفت: زمینه های تخلف را  در جامعه  باید خود قانونگذار از بین ببرد ضمن آنکه تغییر باورهای نادرست تنها با نصب بنر محقق نمی شود.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات، حوزه های  علمیه، ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش و دانشگاه ها همه باید خود را متولیان امور فرهنگی بدانند و چارچوب فعالیت ها را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی دارای نقش برجسته ای در بخش فرهنگی است، گفت: در نشست شورای فرهنگ عمومی باید طرح ها و برنامه ها تنظیم شود و همه اعضای این شورا با همفکری وارد  میدان  عمل شوند.

فرماندار فردیس  در این نشست با اشاره به وضعیت جرائم و تخلفات در این شهرستان بیان داشت: ناهنجاری های اجتماعی باعث شکست فرهنگ اصیل ایرانی شده است.

ابوالفضل اینانلو  ادامه داد: جرم و تخلفات به ویژه مسایلی که در ادارات و شوراهای اسلامی شهر رخ می دهد ذهن و افکار مردم را مشوش می کند.

فرماندار فردیس گفت: پیشگیری مهمترین اقدام و درست ترین کار در کاهش تخلفات اداری است.

اینانلو به اهمیت انسجام کار فرهنگی اشاره کرد و افزود: در شهرستان فردیس نخبه های زیادی در بخش علمی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان فردیس نیاز به کار زیاد در عرصه فرهنگی و زیربنای دارد، بیان داشت: فردیس نیاز مند تحول جدی در بخش شکل دهی فرهنگی و تبیین مسایل فرهنگی است که این مهم با  تفکر نشات گرفته از آموزه های دینی می توان به نتیجه برسد.

شهرستان فردیس با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …