جمعه , 21 اردیبهشت 1403

خیرین مدرسه ساز خدمات ارزنده و ماندگاری درالبرز به ثبت رسانده اند

سالار قاسمی روز شنبه درآیین افتتاح مدرسه زنده یاد حاج حسن کرمی درآموزش و پرورش ناحیه سه کرج اظهارداشت: تا کنون بیش از نیمی از مدارس استان البرز توسط خیرین نیک اندیش احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه خیرساز زنده یاد حاج حسن کرمی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان درمنطقه دولت آباد کرج  ساخته شده است، خاطرنشان کرد: بهره برداری از مدارس بهترین هدیه ای است که خیرین هنگام آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان اهدا می کنند.

وی بیان داشت: این مدرسه نخستین مدرسه تمام هوشمند و دارای آسانسور دراستان البرز است.

قاسمی با بیان اینکه این مدرسه ۱۲ کلاسه خیری  دارای اتاق های اداری،آزمایشگاهی و رفاهی است که عملیات ساخت آن از مردادماه سال ۹۹ در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شد.

وی تصریح کرد: مدرسه زنده یاد حاج حسن کرمی توسط فرزندش مهندس مجید کرمی در سه طبقه با زیربنای ۲ هزار مترمربع  و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرارگرفته است و درچند روز آینده شاهد کلنگ زنی مدرسه ای دیگر در منطقه رجایی شهر کرج به نام مادرشان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کارآموزش و پرورش در مدارس تربیت دانش آموزانی چون شهدای دانش آموز همانند شهید محمد حسین فهمیده و بهنام محمدی ها و قهرمان ملی امروز ما علی لندی است، اضافه کرد: نوجوان قهرمان بختیاری که جان خود را به دست می گیرد تا هم وطنش را نجات دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: رویش این نوجوانان فداکار با دستان با کفایت آموزگاران و معلمان کشور ازجمله استان البرز صورت می گیرد لذا آموزش و پرورش به نگاه ویژه حاکمیتی نیاز دارد.

وی درادامه به واکسینه شدن همه معلمان و شاغلان آموزش و پرورش البرز پرداخت وافزود: خوشبختانه واکسیناسیون تمام معلمان، کارکنان و شاغلان حوزه آموزش و پرورش استان به پایان رسیده است.

قاسمی گفت: به زودی واکسیناسیون والدین دانش آموزان نیز آغاز می‌شود و هر چند بخش عمده‌ای از آنها تا کنون به واسطه گروه‌های سنی اعلام شده در مقابل این ویروس واکسینه شده‌اند.

وی یادآورشد: با آغاز فصل مدرسه تنها کلاس‌های دانش آموزان روستایی، عشایر و هنرستان‌های استان به صورت حضوری برگزار می‌شود و مابقی دانش آموزان به صورت مجازی و آنلاین آموزش می بینند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: امیدواریم به زودی تمام جامعه در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند تا مجددا شاهد حضور همه دانش آموزان در سرکلاس‌های درس باشیم.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …