جمعه , 10 فروردین 1403

برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور البرزی ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرزگفت: امسال راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در شهرهای استان برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور پر شور البرزی هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان در جلسه شورای هماهنگی راهپیمایی روز قدس  که در سالن شهدای استانداری البرز  با حضور مدیران کل و مسئولان ذی ربط به منظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم راهپیمایی روز قدس برگزار شد گفت: راهپیمایی روز قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، از ساعت ۱۱ ظهر با  اجتماع  مردم در میدان‌های شهرهای استان  نزدیک مصلی صورت می گیرد و مردم روزه دار نیز، به سمت مصلی‌ها حرکت کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: در مصلی‌ها نیز، سخنرانی پیش از خطبه‌ها و نماز جمعه برگزار می‌شود.
او اضافه کرد: مسابقات ویژه ای در این روز در سطح شهر به صورت کتبی و شفاهی با برپایی غرفه‌های مختلف اجرا می‌شود.

ابراهیمیان در خصوص اجرای تمهیدات ویژه کرونایی در راهپیمایی روز قدس گفت: دستورالعمل‌ها نسبت به شهرهای با رنگ‌های مختلف اجرا می‌شود و در شهرهایی که قرمز کرونایی نباشد مردم می‌توانند حضور گرم و پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.
او با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: از اقشار مختلف هنرمندان، دانش آموزان، فرهنگیان، جامعه کارگران و اصناف می‌خواهیم در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور داشته باشند.
مرتضی ولی پوری در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با بیان اينکه باید تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی و مراسم این روز پیش بینی شود، افزود: رسانه‌ها  باید از آمادگی لازم برای پوشش خبری حضور پرشور مردم در این مراسم برخوردار باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان کرد: این روز از اهمیت بالایی برخوردار است، بر این اساس در زمینه تولید محتوا اقدامات مؤثر انجام شود.
او تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه هر کدام وظایف خود را به نحو شایسته در روز قدس خود انجام دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …