چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: سازمان‌های مردم نهاد به دنبال حفظ کرامت انسانی باشند

«مجتبی عبداللهی» شامگاه شنبه در نشست صمیمانه با جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد استان البرز افزود: فعالیت سمن ها از بطن و نهاد جامعه سرچشمه می گیرد و باید فارغ از منافع شخصی و با نگاه گره گشایی از مشکلات مردم صورت گیرد.
وی ادامه داد: فعالان اجتماعی افرادی با قلب های پاک و مهربان هستند که دلشان برای دردمندان بی پناه می تپد و یا درصدد هستند که برای حفظ منافع مردم در عرصه های مختلف گامی بشر دوستانه بردارند.
عبداللهی با بیان اینکه با عملکرد و اهداف سازمان های مردم نهاد آشنا هستم، گفت: دغدغه های فعالان اجتماعی را درک می کنم چراکه سال ها در این زمینه فعالیت و مطالعه داشته ام.
وی افزود: با توجه به این اشراف به دنبال آن هستم که از این ظرفیت ارزشمند در استان البرز بهره برداری کنیم و طی همپوشانی، هم افزایی، مودت و اتحاد به خرد جمعی برای حل مشکلات اساسی استان برسیم.
استاندار البرز گفت: می توانیم همه با هم مانند ید واحدی شویم که چند دغدغه اساسی را در استان هدف بگیریم و به صورت منسجم برای اتخاذ راهکاری عملیاتی وارد میدان شویم.
وی افزود: ما قادر هستیم با الگو گرفتن از طرح های موفق در کشور و جهان و بومی سازی آنها، البرز را در اقدامات اجتماعی به استانی شاخص در کشور برسانیم.
عبداللهی گفت: برخی امور وقتی به صورت جزیره ای و کوچک انجام می شوند فاقد اثربخشی محسوس خواهند بود از این رو می توانیم تمام توان موجود را بر روی اهداف بزرگ معطوف کنیم.
استاندار البرز بیان داشت: متاسفانه برخی افراد، مطالبه گری را با حرمت شکنی اشتباه می گیرند و با این ابزار ناکارآمد، عدالت و انصاف را زیر پا می گذارند.
وی افزود: باید به کارگزاران نظام کمک کنیم که به هدف والای خود یعنی خدمت به مردم برسند ولی برخی با به حاشیه کشیدن مسوولان در این مسیر اخلال و ناامیدی ایجاد می کنند.
عبداللهی گفت: امید است در سایه اتحاد و انسجام و بهره گیری از خردجمعی بتوانیم گام های بزرگی برای توسعه استان و کسب رضایتمندی مردم برداریم.

۴۸۲سمن در استان البرز مجوزهای لازم برای فعالیت را از دستگاه های اجرایی مرتبط دریافت کرده اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …