چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

امنیت‌افزایی تنها محدود به نیروی انتظامی نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدیان ظهر دوشنبه در رزمایش نیروهای انتظامی پلیس اظهار کرد: امنیت یک پدیده اجتماعی است و کار یک نهاد و سازمان خاص نیست و تمامی دستگاه‌های استانی دست‌اندرکار بوده و مسئول ایجاد امنیت در تمامی زمینه‌ها برای مردم هستند.

وی ادامه داد: اگر این هم‌افزایی و همراهی در بین دستگاه‌ها نباشد دستگاه‌های مسئول به تنهایی نمی‌توانند مؤثر عمل کنند و به آنچه مورد انتظار مردم است برسند.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اینکه امنیت در شاخه‌های مختلف جاده‌ای، جانی و مالی و… گنجانده می‌شود، تصریح کرد: در برخی موارد می‌بینیم انتظارات مردم زیاد شده و باید بدانیم که این حق مردم است، مردمی که شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده تقدیم انقلاب و ناظم کردند از مسئولین توقع ایجاد امنیت و حل مشکلاتشان را دارند و این یک فرصت مغتنم برای ما است تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم و چه بهتر که این خدمت در برهه‌ای از زمان است که به برکت جمهوری اسلامی است.

وی متذکر شد: شاخص و مبنای اقدامات ما رهبران انقلاب اسلامی هستند و گوش به فرمان رهبری هستیم و وقتی رهبری خود را با جوان ۱۳ ساله در جبهه‌های حق علیه باطل مقایسه می‌کنند نشان از ارزشمندی کارها دارد و در تمامی امور نباید خداوند را فراموش کنیم و هرچه در توان داریم برای رضای خدا و مردم در طبق اخلاص بگذاریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …