دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

سالن چندمنظوره طبقاتی دوباره به ورزش فردیس تحویل می شود

«ابوالفضل اینانلو»  روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان، شورای ورزش و ورزش همگانی شهرستان فردیس افزود: در زمان حاضر این سالن  به عنوان نقاهتگاه بیماران کووید۱۹ در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان البرز است .

وی بیان داشت: بسیاری از جوانان شهرستان فردیس  اشتیاق به ورزش دارند اما مسوولان زمینه را برای ورزش آنان فراهم نکرده اند.

اینانلو افزود: هراقدامی برای ورزش جوانان شهرستان فردیس انجام شود ورزش هزینه نیست  بلکه سرمایه گذاری است .

وی بیان داشت: مدیران کل استان البرز به فکر ادارات خود در شهرستان فردیس برای سال آینده باشند زیرا شهرداری های فردیس و مشکین دشت با مشکل روبرو خواهند شد دستگاههای نظارتی به درستی به این موضوع ورود پیدا کردند.

فرماندار فردیس گفت: ورزش همگانی فردیس نیازمند تقویت است پارک ها و مکان های مناسب برای این ورزش در این شهرستان فراهم شود تا راح تر ورزش انجام شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز گفت: سرانه ورزشی برای هر نفر در فردیس ۳۲ صدم متر مربع است  که این  شهرستان پر جمعیت نیازمند توجه مسولان استانی است.

«سعید کولیوند» افزود: این شهرستان با کمبود زیرساختهای مواجه است،  اولویت اول  فردیس راه اندازی خانه جوان است زیراهیات های ورزشی این شهرستان افتخاری کار می کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس نیز گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ یک میلیارد تومان برای اوقات فراغت و همچنین ورزش محلات ، همگانی و برگزاری مسابقات برنامه های خوبی دیده شده است.

«علی اصغر سلیمانی» افزود: در خصوص ورزش همگانی ایستگاههای ورزشی با کمک هیات های ورزشی شهرستان در حال راه اندازی است ؛شورای شهر فردیس نسبت به حق الزحمه مربیان ورزشی در سال گذشته لایحه را مصوب کردند و کمیته انطباق تایید شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …