جمعه , 7 اردیبهشت 1403

مجوز آموزش حضوری برای ۸۵۰ مدرسه البرز صادر شد

سالار قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه  اکنون ۲ هزار مدرسه در البرز وجود دارد، اظهارداشت: از مجموع یک هزار و ۱۷۵ مدرسه استان که درخواست بازگشایی داشتند، مجوز آموزش حضوری برای ۸۵۰ مدرسه آنها  صادر شده است.                                                                                                                                                               

وی بیان داشت: در بازگشایی مدارس به زیرساخت های مدرسه فضای فیزیکی و ظرفیت کلاس های درس به منظور حفظ فاصله گذاری یک و نیم متری دانش آموزان وهمچنین ضد عفونی کردن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدارسی که مجوز آموزش حضوری دارند باید حداقل یک روز درهفته نسبت به برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری اقدام کنند.

قاسمی با بیان اینکه از اوایل مهرماه آموزش مدارس بخش آسارا، شهرستان طالقان و کلاس های کارگاهی هنرستان ها در البرز روند حضوری داشته است،یادآورشد: از امروز نیز به تدریج دانش آموزان مدارس دوره متوسطه دوم در استان آموزش حضوری دارند.

وی تصریح کرد: از نیمه دوم آذرماه نیز مدارس البرز آماده  آموزش حضوری برای دانش آموزان متوسطه دوره اول و ابتدایی در استان می شوند.

وی ادامه داد: تا کنون ۸۲ درصد دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه و ۹۵ درصد معلمان البرز در مقابل بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: در آموزش حضوری برخی دروس، دانش آموزان گروه بندی می شوند و البته تمامی اطلاع رسانی ها درباره چگونگی حضور دانش آموز از سوی مدرسه به اطلاع دانش آموزان و اولیا می رسد.

وی تاکید کرد: بر چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای آموزشی استان البرز نظارت جدی می شود.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …