جمعه , 31 فروردین 1403

ورود دستگاه قضایی به رفع مانع و توسعه یک کارخانه در اشتهارد انجامید

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، علی بستامی با اشاره به طرح مشکلات «کارخانه فراگستر بیستون» توسط مدیران این شرکت در دادگستری شهرستان اشتهارد افزود: این کارخانه بزرگ که در زمینه تولیدات و ساخت دکل های بزرگ برق فعالیت می کند توانسته فقط به صورت مستقیم برای ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال کند.
وی اضافه کرد: مسدودشدن کد بورسی مانع  جدی در زمینه تهیه مواد اولیه برای این کارخانه ایجاد کرده بود  که این امر به محروم شدن  شرکت مذکور از تهیه مواد اولیه  با کیفیت و رقابت مناسب در بازار منجر شد.

بستامی گفت: این مشکلات سبب شد تا این واحد تولیدی سالانه به صورت مستقیم  بیش از ۵۰ میلیارد ریال زیان  به علت خرید مواد اولیه بالاتر از قیمت رسمی متحمل شود.
وی با اشاره به اینکه ادامه فعالیت این شرکت با این شرایط به مشکل خورده بود،  بیان داشت:  این مشکلات حدود یکسال ادامه داشت تا اینکه این کارخانه موضوع را  با دادگستری  اشتهارد در میان گذاشتند.
بستامی با اشاره به سیاست های ابلاغی قوه قضائیه و محورهای برنامه های تحول قضایی دادگستری استان البرز در زمینه پشتیبانی و مانع زدایی از صنایع و فعالان اقتصادی خاطر نشان کرد: بلافاصله با پیگیری های به عمل آمده توسط دادگستری اشتهارد  از سازمان صنعت ، معدن و تجارت  استان البرز و دیگر مسوولان ذی ربط و هماهنگی و همکاری به عمل آمده مقدمات برداشتن موانع تولید آغاز  و در کمتر از یک ماه کد بورسی شرکت فعال و مشکل حل شد.
وی با تاکید بر اهتمام دادگستری شهرستان اشتهارد در زمینه حمایت و پشتیبانی از صنایع و فعالان اقتصادی متذکر شد: این شرکت علاوه بر اینکه هم اکنون بیش از ۳۰۰ نیروی کار دارد در حال سرمایه گذاری برای شروع فاز دوم کارخانه در شهرک صنعتی کوثر با بکارگیری بیش از ۴۰۰ نیرو است که این حمایت ها و رفع موانع علاوه بر جلوگیری از توقف تولید و بیکار شدن کارگران موجب رشد و بعضا اجرای طرحهای توسعه می شود.
بستامی ادامه داد: انتظار می رود تمامی دستگاههای متولی نیز جهت تحقق شعار سال اقدامات فوری مشابه نسبت به صنایع و فعالان اقتصادی داشته باشند تا ضمن پشتیبانی مناسب و به موقع شاهد کوچکترین موانع در این مسیر نباشیم.

استان البرز دارای سه هزارو500 واحد تولیدی و صنعتی است. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …