جمعه , 10 فروردین 1403

پرونده ۲۱۰ نفر از مراجعان میز خدمت قضایی در مهرشهر بررسی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  حسین فاضلی هریکندی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و جمعی از مسئولان قضایی و قضات با اطلاع‌رسانی قبلی با حضور در مسجد جامع فاز چهار مهرشهر کرج با 210 شهروند کرجی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره اجرای برنامه دیدارهای مردمی در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد محوری استان و مصلی‌ها اظهار داشت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضائیه و در اجرای راهبردهای 15گانه ابلاغی ایشان مبنی بر ارتباط وثیق مدیران قضایی با مردم و انجام ملاقات مستقیم و بررسی مشکلات قضایی آنها با برنامه ریزی صورت گرفته، تمام مدیران قضایی در کرج و شهرستان‌ها با حضور در مساجد محوری بعد از نماز ظهر و عصر به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری سومین مرحله از این دیدارها در استان در ماه مبارک رمضان بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون مشکلات نزدیک به 2500  نفر از شهروندان استان البرز با حضور مسئولان قضایی در مرکز و سایر شهرستان‌های استان رسیدگی شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به تداوم این دیدارهای مردمی دادگستری عنوان کرد: این برنامه‌ها در شهرستان‌های استان البرز نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …