یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دشمنان در فضای مجازی به دنبال تخریب نظام اسلامی هستند

سعید جابری انصاری روز سه شنبه در کارگروهی که با هدف ساماندهی و نظارت بر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در استان تشکیل شده بود افزود: فضای مجازی حوزه خاصی است که باید به صورت جدی مراقب آن بود و با هوشیاری با هدف خنثی سازی دسیسه های دشمنان در آن ورود کرد.

وی اضافه کرد: دشمن به صورت جدی در حال برنامه ریزی در این حوزه است که به همین منظور یکی از رویکردهای ما در جهاد تبیین برای جلوگیری از تخریب دستاوردهای نظام که بدخواهان انقلاب به صورت سازمان یافته درآن مشغول به فعالیت هستند، مراقبت و حضوری جهادی در این فضا است.

جابری انصاری با بیان اینکه در همین راستا یکی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همراهی و همفکری با دستگاه مربوطه با هدف پایش فعالان فضای مجازی است تصریح کرد: باید مراقب بود که سموم فضای مجازی در جامعه رخنه نکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: ایرنا به عنوان نماینده دولت سیزدهم در واقع از بازوان جریان سازی در حوزه اطلاع رسانی و جهاد تببین است که باید از این ظرفیت بهره گرفت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در بخش دیگری به نقش دستگاه قضایی در تقویت قدرت نظارتی در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اگر چه اولویت این نهاد پیشگیری است اما در واقع قدرت بازدارندگی دستگاه قضایی در مسیر مراقبت از جامعه بویژه فضای ملتهب مجازی آخر مرحله و اقدام برای برخورد با مخلان این فضا است.

وی در مجموع ایجاد فضای نشاط و تزریق امید از مجرای فضای مجازی در جامعه را نقطه عطف خروجی فضای مجازی در استان دانست و گفت: در این بین خانه مطبوعات باید در جهت تببین و تکریم مبانی فرهنگی و انقلابی،  رسانه ها را یاری و همراهی کند چرا که معاندان از ظرفیت فضای مجازی برای جریان سازی اهداف امپریالیسم و صهیونیست به صورت جدی در حال برنامه ریزی هستند.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید که اعضای کارگروه به منظور تکمیل بانک اطلاعاتی فعالان فضای مجازی خود را با اطلاعات دقیق ارائه نمایند.

همچنین مقرر شد که تمام مصوبات کارگروه های فرهنگی و هنری پیوست مدیریت فضای مجازی داشته باشند و از سوی دیگر شماره تماس “۱۴۸” تحت مدیریت پلیس فتا برای آگاهی و پیگیری افرادی که در عرصه فعالیت های اقتصادی در بستر مجازی آسیب دیده اند، اعلام گردد. 

این نشست همچنین مصوباتی همچون هم افزایی در راستای تشکیل قرارگاه مدیریت جهادی فضای مجازی به دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فعال شدن فرهنگسرای کوثر با هدف ارتقا و تعمیق سواد رسانه ای و استفاده از ظرفیت بسیج رسانه با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین به همراه داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …