چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

هفت کارآفرین منتخب البرز تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، در این آیین که توسط اداره کل تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد، حمید رضا کشاورز توچایی مدیر عامل شرکت کروز کرج به عنوان کارآفرین برتر و منتخب کشوری شناخته شد.

همچنین علی نصر نراقی مدیر عامل شرکت آماده لذیذ از کرج ، مهدی علیمردانی مدیر عامل شرکت پاک تلیسه از هشتگرد ، رضا محمد جعفری مدیر عامل شرکت سله بن از کرج ، سید جلال حسینی خواه مدیر عامل شرکت مارال چرم از کرج ، قنبر سلمانی مدیر عامل شرکت پاک فرم از فردیس و مارتین زادوریان از شرکت قطر آب سپهر البرز از نظرآبادبه عنوان منتخبان استانی تجلیل شدند.

«داوود سعدزاده » مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: امسال به نام سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد و بر همین اساس توجه به بخش تولید در البرز در اولویت کاری اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: کارفرمایان به عنوان یکی از اصلی ترین شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نقش بسزایی در تامین منابع و ایفای تعهدات سازمان تامین اجتماعی دارند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد ضمن کارآفرینی و سرمایه گذاری نقش موثری در امنیت شغلی کارگران داشته و به اقتصاد ملی کمک می کنند.

سعد زاده گفت: یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی زنده نگه داشتن و پویایی تولیدات داخلی است که با وجود مشکلات فراوان داخلی و خارجی به همت و تلاش کارفرمایان شاهد آن هستیم و حوزه تولید امروز پویا و فعال است.

این مسوول بیان داشت: اداره کل تامین اجتماعی با تعمیم و گسترش انواع بیمه های اجتماعی نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از عوامل تولید داشته و به منظور افزایش این تعاملات از جامعه کارآفرینی حمایت خواهد کرد.

تامین اجتماعی استان البرز ۳۰ هزار کارگاه تولیدی و خدماتی تحت پوشش دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …