دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

کاشت ۷۵۰ نهال به یاد شهدای مدافع سلامت در البرز

دکتر «محسن اعرابی» رییس دانشکده پزشکی استان البرز در این آیین  با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست گفت: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای صحت ، سلامتی و زندگی همه ی انسان ها در این کره خاکی قراره داده یک وظیفه انسانی و دینی محسوب می شود.

وی ضمن تاکید بر همکاری و مشارکت گسترده دانشگاه علوم پزشکی البرز به ویژه دانشکده پزشکی در جهت آموزش و فرهنگ سازی تقویت و نگهداری منابع طبیعی خاطر نشان کرد : در هفته منابع طبیعی (۱۵ لغایت ۲۱ اسفند ماه) با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز و بسیج جامعه پزشکی کاشت نهال در محوطه پردیس دانشگاه  دانشگاه علوم پزشکی البرزبا هدف حفظ محیط زیست و کمک به ایجاد فضای سبز کاشته می شود.

 همچمین دکتر «علی جمال محمدی» ، رییس  بسیج جامعه نظام پزشکی استان البرز در این مراسم کمک به حفظ منابع طبیعی را یکی از اهداف و برنامه های مهم بسیج جامعه پزشکی دانست و خاطر نشان کرد : داشتن هوای پاک و سالم که یکی از ارکان مهم سلامت در جامعه محسوب می شود با حفظ منابع طبیعی و درخت کاری محقق می شود.

وی افزود: خوشبختانه پیش بینی های لازم در جهت توسعه فضای سبز پردیس دانشگاه در نظر گرفته شده است و بسیج جامعه پزشکی استان با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری برنامه های گسترده ای در جهت آموزش و فرهنگ سازی حفظ منابع طبیعی آغاز کرده است.

جمال محمدی خاطر نشان کرد: آموزش ها ، آزمون ها و برنامه های مختلفی با هدف اهمیت و آموزش حفظ منابع طبیعی  در قابل برنامه های بازآموزی برای ۱۰ هزار نفر از جامعه پزشکی و کارکنان خانواده سلامت انجام می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …