جمعه , 7 اردیبهشت 1403

مسابقات کمان گیری روی اسب کشور در البرز برگزار شد

 به گزارش روز شنبه  روابط عمومی فرمانداری شهرستان چهارباغ ، در این دوره از مسابقات ۱۵ ورزشکار در رشته هنرهای رزمی سوارکاری   در ۲ رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال  با هم به رقابت پرداختند. 

 در بخش انفرادی  این دوره از رقابت ها  در رده  زیر ۱۶ سال  گرشا قورچیان با امتیاز۵۱.۳  امتیاز  از باشگاه ایرانمهر البرز نفر اول،  کوشا قورچیان با امتیاز ۲۹.۰۱ از باشگاه ایرانمهر دوم  و عسل غیاثی با امتیاز ۲۱.۶۳ از استان خوزستان باشگاه دیمچه رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 در رده سنی بزرگسالان  محمد امیر رفیعی سعدی با امتیاز۳۹.۰۴ از باشگاه پارسه استان فارس اول ،  سلمان زارع قشلاقی با امتیاز ۳۸.۰۹ از ژاشگاه پارسه استان فارس دوم  و   علی قورچیان  با کسب امتیاز۳۴.۶۵  از  استان البرز باشگاه ایرانمهر  رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

 همچنین در بخش تیمی  این مسابقات  استان البرز رتبه اول ،استان فارس دوم و خوزستان مقام سوم را کسب کردند . 

علی قورچیان رییس  کمیته هنرهای رزمی فدراسیون سوارکاری کشور گفت  منتخبین این رقابتها، رده بندی ورزشکاران رشته هنرهای رزمی سواره کشور را مشخص کردند .

این مسابقات با حضور مسوولان فدراسیون سوارکاری و هنرهای رزمی سواره کشور، فرماندار چهارباغ و مسوولان استانی و شهرستانی در باشگاه سوار کاری ایران مهر با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و بدون حضور تماشاچی برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …