پنجشنبه , 30 فروردین 1403

بیمارستان امام خمینی کرج به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شود

به گزارش بامداد شنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ابوالفضل فانی با بیان این مطلب که در پی انتشار فیلمی از وضعیت بیمارستان در فضای مجازی اظهار داشت:  بیمارستان بیمارستان امام خمینی (ره )کرج در مالکیت بنیاد شهید و سازمان همیاری به نمایندگی از شهرداری های استان بوده که به دستور استاندار البرز باید در این شرایط کرونا به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان  از سال ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۹۵ به تعهدات بیمه ای خود عمل نکرده و از سال ۱۳۹۵ با تغییر تعرفه خصوصی به دولتی و بکارگیری نیروی مازاد عملا زیان ده شده است.
فانی  افزود: بیمارستان امام خمینی (ره ) کرج به دفعات به مزایده گذاشته و در نهایت در نوبت هشتم به بخش خصوصی واگذار شد که آن هم با دعوی تقابل بنیاد شهید و عدم انجام تعهدات از سوی خریداران با رای محاکم قضایی خلع ید شد.
این‌ مسوول خاطر نشان کرد: شهرداری کرج با توجه به اینکه یکی از سهامداران اصلی این بیمارستان است آمادگی داشت تا مدیریت بیمارستان را برعهده بگیرد اما با ورود بنیاد شهید به عنوان شریک مشاعی درخواست واگذاری بیمارستان به بنیاد مطرح شد که با حضور رییس کل دادگستری  استان و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و دیگر مسوولان البرز جلساتی برگزار و در نهایت بیمارستان در تاریخ ۱۷ خرداد ماه گذشته به نماینده بنیاد شهید تحویل شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآور شد: متاسفانه شرکت شاهد به نمایندگی از بنیاد بعد از گذشت یکماه از انجام تعهدات خودداری کرد.
فانی تصریح‌کرد: بیش از ۲.۳  دانگ از ۶ دانگ بیمارستان متعلق به بنیاد شهید است که نه تنها به تعهدات خود در خصوص واگذاری عمل نکرده بلکه در خصوص سهم خود نیز تعیین تکلیف نمی کند.
به گفته وی بیمارستان امام خمینی (ره)در برزخ عدم تعیین تکلیف بنیاد شهید در شرایط حساس کرونا می باشد چرا که مالکیت بیمارستان مربوط به بنیاد شهید و شهرداری های استان است و ارتباطی به استانداری ندارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …