یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

آموزش‌ و پرورش آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های پیشتاز است

جعفر پاشایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: کارنامه معلمان استان در دوران کرونا در پوشش تحصیلی خوب، ایجاد هماهنگی، طرح یاریگران آموزشی و سنجش گران آموزش بسیار درخشان و ستودنی است.

وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته رویکرد آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گره گشایی از کار معلمان و همدلی بوده است، افزود: در مجموعه آموزش و پرورش پرداختن به مطلوب مد نظر بود و با وجود کمبودها و نارسایی ها، حواشی را با همکاری یکدیگر کنترل می کردیم.

پاشایی با بیان اینکه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلب و جذب مشارکت های مردمی خوب درخشیده است، گفت: اکثر شهرستان های استان دارای مجمع خیران مدرسه ساز بوده و عملکرد برخی شهرستان ها به اندازه برخی استان ها می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود منابع در امر مدرسه سازی، ایجاد خانه معلم و امکانات رفاهی و خدماتی اتفاقات خوبی در استان رخ داده است.

وی گفت: برابر ارزیابی اداره کل ارزیابی وزارت آموزش و پرورش یکی از استان های موفق هستیم و دو سه سال متوالی رتبه اول و دوم را کسب کرده ایم.

پاشایی ادامه داد: همچنین بر اساس ارزیابی سالانه سازمان برنامه و بودجه، ما در چند سال گذشته یکی از استان های پیشتاز بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: با علاقه و انگیزه آماده ایم تا تجربه مدیریتی و زیسته را به همکاران جدید انتقال دهیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …