پنجشنبه , 30 فروردین 1403

دشمن خیال خام تجزیه ایران را از سر به در کند

سید محمدرضا موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز در موضوع انقلاب اسلامی با دو مبحث امتیاز و تفاوت مواجه هستیم. امتیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تمام نظام‌ها نسبت به ایدئولوژی مکتب و … بیشتر و انقلاب ما نیز با تمام انقلاب‌هایی که در سطح جهان شکل گرفته متفاوت است.

وی این تفاوت را در مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران که موجب پیروزی آن نیز شد دانست و عنوان کرد: این موضوع مربوط به دیروز و امروز نیست و تازگی ندارد، بلکه این انقلاب از همان ابتدا با پشتوانه مردمی شکل گرفت و اکنون نیز با وجود همه دشمنی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه، با همین پشتوانه، در حال طی کردن مسیر پیشرفت و رسیدن به قله‌های موفقیت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز مطرح کرد: در تمام مقاطع، تهدیدات دشمن و موضوعاتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با آن‌ها مواجه بوده، با حضور پرشور مردم و تودهنی به معاندین، خنثی و دست‌های طماعی که به سوی کشور دراز شده بود، کوتاه شد. در واقع، حضور مردم در عرصه‌های مختلفی همچون راهپیمایی‌ها، مناسبت‌های ملی، اعلام انزجارها و تشییع پیکر شهدا، تبلور قدرت این نظام است.

موسوی زاده گفت: بی شک پیروزی از آن‌رماست زیرا هر جا هر اتفاقی افتاد و خطری جمهوری اسلامی را تهدید کرد، مردم پای کار بودند و با حضور میلیونی خود در صحنه‌های مختلف، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و نگاه ایشان به موضوعات مختلف کشور، قطعاً در بسیاری از موارد پیش رو نیز، پیروزی نصیب این ملت و کشور خواهد شد زیرا وعده خداوند حق است و عملی می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان اغتشاشات به خوبی شاهد بودیم که با اعلام فراخوان‌های گوناگون از سوی دشمنان، عده‌ای تحت تأثیر جنگ شناختی و ادراکی دشمن قرار گرفتند، فریب خوردند، به خیابان‌ها آمدند و نظم جامعه را بر هم زدند اما با توجه به هوشیاری به موقع مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی و اعلام انزجار آنها از اغتشاشگزان، صف معترضین از برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدا شد.

شهادت، بیدارکننده ملت ایران است

به گفته مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، دشمن با دعوت عده‌ای از جوانان به ایجاد اغتشاش، آنها را در مقابل فطرت پاکشان قرار داد؛ این افراد ابتدا یک درگیری درونی با خود داشتند و سپس وارد میدان شدند. در مواردی نیز مشاهده شد که تحت تأثیر افکار منفی و وعده‌های واهی دشمن قرار گرفتند و پا روی وجدان خود گذاشتند و بعضاً اتفاقاتی را رقم زدند که قابل جبران نیستند. نحوه شهادت شهید عجمیان نمونه بارزی از این موضوع بود.

موسوی زاده اذعان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود برای این نظام کار کرد و رشادت‌ها و جانفشانی‌های او برای ملت بیدارکننده بود و در نهایت نیز پاداش مجاهدت‌های خود را به بهترین شکل یعنی شهادت از خداوند منان گرفت و عاقبت به خیر شد. ما نیز به تأسی از رفتارها و طرز فکر شهدای والامقام در ابتدای هر حرکت و عملی باید به این موضوع توجه داشته باشیم که چه می‌دهیم و در مقابل چه می‌گیریم؟

وی افزود: باید به این موضوع فکر کنیم که چرا دشمن نمی‌خواهد خیمه انقلاب اسلامی برپا بماند؟ مگر حرف حساب ما چیست؟ تا به حال به کدام کشور حمله شیمیایی داشته‌ایم؟ حرف ما این است که باید در مقابل سلطه ایستادگی کرد و اجازه نداد دست دشمن به حریم مملکت برسد. کافی است آن‌هایی که در این مدت تحت تأثیر دشمن قرار گرفتند، لحظاتی با خود خلوت و به این موارد فکر کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در رابطه با نقش رسانه‌ها در این زمینه اظهار کرد: رسانه‌های معاند با برنامه ریزی حساب شده و توسل به اخبار کذب سعی در ایجاد جذابیت دارند که در مقابل لازم است رسانه‌های داخلی نیز همراه و همسو با نظام حرکت کنند و در ابتدا دشمن را به خوبی بشناسند و با قدرت عمل کرده و مرجعیت خود را حفظ کنند زیرا تضعیف عملکرد رسانه‌های داخلی، میدان را برای دشمن باز می‌کند.

موسوی زاده بیان کرد: باید در مسیری گام برداریم که مرجعیت اخبار در داخل کشور باشد و به عنوان ستون اطلاع رسانی قلمداد شود؛ این دقیقاً همان چیزی است که دشمن را نگران کرده و از آن هراس دارد. معاندین تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مرجعیت اخبار ایران به خارج از این کشور منتقل شود اما با نگاه ژرف اندیش بسیاری از اهالی رسانه طی این مدت حقه‌های سیاسی دشمن برای مردم برملا شد.

وی با بیان اینکه دشمن باید خیال خام تجزیه ایران را از سر به در کند، اضافه کرد: امروز دشمن احساس ضعف کرده و تمام قوای خود را به کار می‌گیرد تا مشروعیت نظام را تضعیف کند و آن را از بین ببرد و در این راستا به سمت افزایش اقدامات تروریستی گام برمی دارد و خون پاک جوانان غیور این مرز و بوم را بی گناه بر زمین می‌ریزد اما باید بداند خون پاک شهدا دامن گیر است و فتنه‌هایش به نتیجه نخواهد رسید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …