پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

تعداد مراکز واکسیناسیون البرز بیشتر از میانگین کشوری است

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا   ضمن تبریک هفته وحدت، افزود: اکنون میانگین کشوری مراکز واکسیناسیون کرونا ۱۷ مرکز است.

وی بیان داشت: همگرایی و هم پوشانی که در ستاد استانی مقابله با کرونا شکل گرفت، نتایج ارزشمندی را همراه داشت و توانستیم در سایه این وحدت از بروز مشکلات بسیار بزرگتری در زمینه شیوع کرونا در استان پیشگیری کنیم.
استاندار البرز  با قدردانی از همراهی های نماینده  ولی فقیه در استان با مصوبات ستاد ملی و استانی، ادامه داد: اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا با اهتمام و تعصب ویژه ای از برنامه ها و مصوبات ستاد ملی تبعیت کردند و این روند باید با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.
شهبازی با اشاره به سرعت شگفت انگیز واکسیناسیون با توجه به برنامه ریزی های جهادی دولت، افزود: امید است مردم نیز همراهی لازم را داشته باشند تا با واکسیناسیون عمومی، مرگ و میز ناشی از کرونا متوقف شود.
استاندار البرز اضافه کرد: البرز همواره در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا پیشگام بوده و چندین مرتبه نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.
وی ضمن خیر مقدم به رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: انتظار می رود با انرژی و تلاش مضاعفی در خصوص تکمیل بیمارستان های فردیس، سید الشهدا در کرج، کمالشهر و طالقان اقدام شود.
استاندار البرز بیان داشت: بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور نیز با همکاری سپاه پاسداران، شهرداری کرج و دانشگاه علوم پزشکی در البرز راه اندازی شده است.
وی افزود: طبق ابلاغ سازمان امور استخدامی کشور، حضور کارمندان در ادارات و سازمان ها منوط به واکسیناسیون است.

تاکنون ۷۵ هزار و ۶۹ نفر در البرز به بیماری ویروسی کرونا مبتلا شده اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …