سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد ساوجبلاغ

مدیر کمیته امداد ساوجبلاغ گفت: در سال جاری اعتبارات اشتغالزایی اختصاص یافته به مددجویان ۷۸ میلیارد تومان است که رشد ۳۰۰ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، حسینی تبار گفت: در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان جهت اعتبارات اشتغالزایی ۵۲۵ نفر از مددجویان کمیته امداد ساوجبلاغ اختصاص یافت.

وی افزود: این درحالی است که در سال جاری این رقم به ۷۸ میلیارد تومان رسیده که طبق پیش بینی ها برای بیش از ۹۰۰ نفر از مددجویان اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد که رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته است.

حسینی تبار گفت: زنان سرپرست خانوار، مردان سرپرست خانوار، زنان بازمانده از ازدواج و پسران دارای کارت پایان خدمت که فاقد بیمه تأمین اجتماعی اجباری و یا دیگر شرایط لازم را برای جذب اعتبارات داشته باشند می‌توانند از این تسهیلات برای ایجاد و توسعه شغل بهره مند شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوجبلاغ در پایان گفت: در سال جاری جهت خودکفایی مددجویان ۶۵۰ نفر در قالب کاریابی به شرکت‌های صنعتی معرفی می شوند و ۴۰۰ نفر نیز از طریق راهبران شغلی صاحب شغل خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …