جمعه , 7 اردیبهشت 1403

سقوط گل ریحان البرز به لیگ دسته ۲ قطعی است

هومن ناظمی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در بازی هفته گذشته گل ریحان مقابل آرمان گهر سیرجان که با نتیجه سنگین چهار بر یک به نفع تیم حریف به پایان رسید، سقوط نماینده البرز به لیگ دسته دوم کشور قطعی شد.

وی اضافه کرد: فصلی که گذشت بسیار تلخ و از همان ابتدا مشخص بود که هدفی پشت این تیم نیست و نبود افراد دلسوز، گل ریحان را به برزخ بی توجهی برد و در نهایت با سقوط به لیگ ۲ پرونده این تیم بسته شد.

ناظمی با اشاره به پنج بازی باقیمانده این تیم در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: معجزه ای مانند اینکه گل ریحان بتواند تمام این بازی ها را با حداقل ۲ گل ببرد و از همچنین از سوی دیگر تیم ها نیز تغییراتی ایجاد شود تنها می تواند گل ریحان را نجات که با توجه به روند کنونی سقوط قطعی است.

وی ادامه داد: در فصلی که پنج هفته به پایان آن مانده فوتبال روی بد خود را به البرزی ها نشان داد و ای کاش از همان ابتدا با حمایت مدیران البرزی جلوی این اتفاق تلخ گرفته می شود.

ناظمی با بیان اینکه حال وقت آن است که تمام کسانی که نتوانستند برای بقا گل ریحان تلاش کنند عذرخواهی داشته باشند تصریح کرد: به عنوان مدیر رسانه ای گل ریحان البرز از تمام فوتبال دوستان،پیشکسوتان فوتبال البرز به دلیل سقوط تنها نماینده فوتبال این استان در رقابت های لیگ دسته یک به لیگ دسته ۲ عذرخواهی کرده و امیدوارم روزی دوباره شاهد حضور تیم های البرزی در سطح یک کشور باشیم.

گل ریحان تنها نماینده البرز در رقابت های لیگ دسته یک کشور بود که از ابتدای شروع فصل با حاشیه های زیادی مواجه شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …