یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

افزایش ۴۷ درصدی صندوق های رای در شهرستان چهارباغ  

 قدرت اله شمیرانی روز پنجشنبه  در گفت وگو با ایرنا با بیان این که شهرستان چهارباغ با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور پر شور مردم برخوردار است ،افزود: در شروع فرآیند انتخابات کاندیداها به صورت غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دادند.

شمیرانی اظهار داشت: حدود ۹۷.۵ درصد از کاندیداهای این شهرستان در مراحل مختلف بررسی اجرایی و هیات نظارت تایید صلاحیت شدند.

وی بیان داشت: هم اکنون ۲۸۰ کاندیدا در شهرستان برای ۸۵ کرسی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در سطح شهر چهارباغ به ازای هر کرسی ۱۱ نفر  با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین افزود: در شهر رامجین نیز به ازای هر کرسی حدود ۳.۵ نفر و در بخش مرکزی به ازای هر کرسی سه نفر به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست فرمانداری چهارباغ در ادامه گفت: ۶۴ شعبه اخذ رای در شهرستان چهارباغ ایجاد خواهد شد که نسبت به دوره قبل دارای رشد ۴۷ درصدی بوده است.

شمیرانی ادامه داد: افزایش شعب اخد رای علاوه بر کمک در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  سبب آرامش و حضور حداکثری شهروندان برای حضور در مای صندوق های رای خواهد شد.

وی با اشاره به طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تصریح کرد: انتخابات یک امکان و فرصت، خدالاوری، خودباوری است و انشالله در شهرستان چهارباغ شاهد حضور حداکثری مردم‌ به ویژه در بین جوان‌ها،رای اولی ها و بانوان خواهیم بود.

این مسوول افزود: بدون شک مردم‌ شهرستان چهارباغ با اعتماد و اعتقاد والای خود پای صندوق های رای حضور خواهند یافت و با حضور خود به ابرقدرت ها و دشمنان ایران و اسلام نشان خواهند داد که نمی توانند مردم را از نظام خود و اسلام ناامید کنند و حضور آنان همچون همیشه تیر خلاصی به یاوه گویی های آنان خواهد بود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …