شنبه , 1 اردیبهشت 1403

درخواست استاندار البرز از قالیباف/ “بودجه البرز نیازمند توجه است”

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مجتبی عبداللهی در دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان البرز با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتحاد و انسجام موجود در استان البرز بین مسئولان قوا، اظهار داشت: مجموعه مسئولان استان برای پیشبرد اهداف توسعه ای البرز با هم همدل و متحد شده اند.

وی افزود: البرز از لحاظ ساختار بودجه ای به توجه ویژه ای نیاز دارد تا بتواند عقب ماندگی های خود را جبران کند.

عبداللهی گفت: این استان از ابتدای استقلال خود، اعتبارات لازم را برای ارتقا زیرساخت‌ها دریافت نکرده و با توجه به رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری روز افزون، با چالش های متعددی برای تامین نیازهای مردم مواجه است.

وی گفت: البرز در سرانه‌های بهداشتی و درمانی و امکانات بیمارستانی و همچنین آموزشی جزو استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود.

عبداللهی افزود: با تمام توان برای افزایش سرانه‌های استان در همه ابعاد وارد عمل شده ایم و در این مسیر به عنایت ویژه ملی بویژه افزایش سقف بودجه و اعتبارات استان نیازمندیم.

وی گفت: اکنون ما بعنوان مسئولان ارشد استان با همراهی نمایندگان محترم و همدلی تمامی مسئولان در رده‌های مختلف درصدد هستیم حتی از ارتباطات شخصی، توان خیرین و سرمایه گذاران برای رشد استان و کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

 در این دیدار حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و عسگری و عباسی نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد نیز حضور داشتند و مشکلات و مسائل استان را تشریح کردند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …