پنجشنبه , 9 فروردین 1403

“خواستگار انتقام‌جو” در استان البرز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج، به نقل از روابط عمومی پلیس البرز؛ سرهنگ علی سلیمانی اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده خانمی به پلیس فتا ساوجبلاغ مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی او می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اقدامات تخصصی ماموران در این زمینه آغاز و در همان بررسی های اولیه هویت گرداننده پیج منتشرکننده تصاویر شاکی شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که متهم مدتی قبل از طریق فضای مجازی با شاکی آشنا و پس از مدتی قصد ازدواج با وی را داشته که به دلایل شخصی این موضوع میسر نشده و او نیز برای انتقام جویی با ایجاد یک پیج جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی این خانم کرده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم به انجام این اقدام مجرمانه گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ سلیمانی در پایان ضمن اشاره به از دسترس خارج کردن پیج اینستاگرامی متهم، به شهروندان توصیه کرد که به هیچ عنوان تصاویر شخصی خودشان را در اختیار اشخاص مجازی قرار ندهند و از بارگذاری این تصاویر در صفحات مجازی خودداری کنند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …