جمعه , 7 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس : تکمیل پروژه های نیمه تمام البرز در اولویت قرار گیرد

علی حدادی روز دوشنبه در نشستی در فرمانداری ساوجبلاغ افزود: بر اساس بررسی ها ۳۰۰ هزار میلیارد تومان  در کشور کسری بودجه داریم که امکان تعریف پروژه جدید وجود ندارد بنابراین باید تلاش ها به سمت اتمام پروژه های نیمه تمام سوق داده شود.

وی ادامه داد: شرکت عمران هشتگرد نباید اعلام اتمام پروژه مترو را داشته باشد چرا که این پروژه مهم حمل و نقل تکمیل نشده است.

حدادی با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران کل در نشست های شهرستانی البرز  گفت: متاسفانه برخی از مدیران کل در اتاق کار خود نشسته و کنترل از راه دور شده اند بطوریکه در جلساتی که با تلاش فرمانداران شهرستان های این استان برگزارمی شود حضور نمی یابند ضمن آنکه از برخی  شهرداران و روسای شوراهای اسلامی نیز در این زمینه گلایه داریم .

نماینده مردم طالقان ، ساوجبلاغ ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی  بیان داشت:  برای برخی از پروژه های حمل و نقل از جمله قطار شهری  استان البرز لازم است همکاری بیشتری از سوی شرکت های که در مسیر این خط ریلی هستند از جمله شرکت ماموت صورت گیرد و مسوولان ، مدیران استانی نیز باید تلاش های بیشتری برای گرفتن اعتبارات درسطح ملی داشته  باشند.

جاده هشتگرد – طالقان که نواقص آن در فصل زمستان با بارش برف مشهود می شود موضوع دیگری بود که این نماینده مجلس به آن پرداخت و افزود: تذکرات به هنگام افتتاح این جاده به وزیر راه و شهرسازی وقت داده شد و امیدواریم که مشکلات آن با توجه به احتمال بروز حوادث غیرمترقبه مرتفع شود.

عملیات اجرایی  جاده  هشتگرد – طالقان در سال ۷۹ آغاز شدو امسال به بهره برداری رسید ، بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تاکنون برای این جاده هزینه شده و در خصوص تونل نیز امور در حال انجام و حفاری آن صورت گرفته و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار که  جهت تکمیل تونل آن نیز لازم است.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه عملیات احداث آن از سال ۸۵ آغاز شده که به علت مشکلات مالی و موانع دیگر احداث این پروژه زمانبر شده است .

اکنون خط یک قطار شهری کرج در امتداد خط ریلی صادقیه تهران – کرج  بین میدان شهید سلطانی کرج تا شهر جدید هشتگرد فعال است.  

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …