شنبه , 1 اردیبهشت 1403

ایران در جنگ اقتصادی با همت جهادگران و بسیجیان پیروز می‌شود

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ایران اسلامی به همت بسیجیان و جهادگران در جنگ اقتصادی همچون جنگ‌های نظامی و فرهنگی پیروز خواهد شد.

ایران در جنگ اقتصادی با همت جهادگران و بسیجیان پیروز می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سردار علی فدوی در رزمایش پنج هزار نفری جهادگران فاطمی که در باشگاه ورزشی انقلاب کرج به مناسبت دهه بسیج برگزار شد، افزود: بسیج ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در هر صحنه‌ای که لازم بوده و برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب بسیجیان و جهادگران وارد عمل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در استان البرز نیز جهادگران به پشتوانه بزرگ شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهیدان جهادی و بسیجی به تکالیف خود عمل کرده و موفقیت‌های بزرگی داشته اند.

به گفته سردار فدوی: اگر انسان بنشیند و حرکتی نداشته باشد هیچ موفقیتی در او بروز نمی‌کند و انسان‌های جهادی به پا خواسته و شهدا را دارند.

به گفته او خبیثان عالم ۴۳ سال در تمام زمینه‌ها با انقلاب اسلامی دشمنی کرده و جنگیده اند، ولی هیچگاه نتوانسته اند به نتیجه دلخواه خود برسند، زیرا این خیل عظیم جهادگران و رزمندگان پای کار انقلاب بوده و پیروزی را برای جبهه حق به ارمغان آورده و دشمنان را مایوس کرده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مردان، زنان، دختران و پسران در این گروه‌ها آنجا که همنوعانشان نیاز داشتند پای کار آمدند و در این راه نیز همچون همیشه پیروز بوده اند.

سردار فدوی افزود: در سراسر کشور ۴۰ هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف فعال هستند تا مشکلات مردم را در بلایای مختلف و محرومیت برطرف کنند و زمانی که لازم باشد به وسط میدان می‌روند و این روند ادامه خواهد داشت تا تمام مشکلات جامعه ایرانی از بین برود.

او گفت: یکی از طرح‌هایی که گروه‌های جهادی در سراسر کشور با آن درگیر هستند آبرسانی به ۱۰ هزار روستا است که پس از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی پسندیده نیست که روستایی از آب سالم و بهداشتی برخوردار نباشد که در طرح مشترکی که با وزارت نیرو داشته ایم، تا پیش از موعد مقرر که پیش از پایان سال آینده می‌باشد، تمام ۱۰ هزار روستا از آب سالم برخوردار خواهند شد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ضمن اینکه سپاه از تمام توان خود برای رفع مشکلات کشور به خصوص در مناطق محروم و روستایی استفاده می‌کند مجلس و دولت نیز همراه این گروه‌ها شده تا تمام مشکلات کشور رفع شود.
در همایش پنج هزار نفره جهادگران فاطمی برنامه‌های مختلف شاد برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …