پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

۹۱ سارق و مالخر در البرز دستگیر شدند

سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه  کشفیات پلیس البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع دستگیر شدگان ۸۴ نفر سارق و هفت نفر مالخر بودند که با دستگیری آن ها ۲۳ باند سرقت نیز متلاشی شد.

وی اضافه کرد: عمده جرائم این افراد  در حوزه سرقت خودرو، تجهیزات داخل خودرو، سرقت به عنف، قاپ زنی ، سرقت اماکن، جعل و کلاهبرداری و حوزه جنایی بوده است.

محمدیان گفت که با دستگیری این متهمان تعدادی خودرو ،  موتورسیکلت ، سلاح  سرد ،  تلویزیون، بدلیجات، لپ تاپ،  گوشی تلفن همراه،  ضبط و باند و لوازم خانگی کشف شد. 

وی خاطرنشان کرد: ارزش اموال مسروقه  کشف شده بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است .

اشد مجازات درانتظار سارقان مسلح البرز است 

 دادستان  مرکز استان البرز نیز در این بازدید تاکید کرد که اشد مجازات در انتظار سارقان مسلح در این استان است .

حسن مددی اظهار داشت : طرح های مبارزه با جرائم بویژه سرقت در استان البرز در حال اجرا است و با همکاری قرارگاه پیگیری جرائم خاص امروز شاهد هستیم که تعداد قابل توجهی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار سرقت شناسایی شدند.

وی اضافه کرد:  دراجرای این طرح چندین سارق مسلح نیز دستگیر شدند  که اگر شرایط محاربه داشته باشد و به طور حتم دادستان به عنوان مدعی العموم تقاضای اشد مجازات را دارد.

مددی افزود: این سارقان با جان و مال مردم بازی می کنند و ما به عنوان دستگاه قضا تلاش می کنیم به سمتی برویم که این افراد با اشد مجازات قانونی مواجه شوند تا درس عبرتی  برای دیگران باشد.

 وی یادآورشد که این افراد تصور می کنند بعد از تحمل مدتی حبس آزاد خواهند شد بدانند که  مرخصی ها هم محدود شده تا شاهد کاهش سرقت ها در استان باشیم.

وی تاکید کرد که  سارقان باید بدانند دستگاه قضایی و مراجع انتظامی از این ها نخواهند گذشت و به طور مستمر و با تلاش  پلیس اداره آگاهی این مجرمان تعقیب و اعمال قانون می شوند. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …