یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

استاندار : اتاق اندیشه ورز اقتصادی البرز راه اندازی شود

«مجتبی عبداللهی»  روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از صادر کنندگان برتر البرز افزود: فعالان اقتصادی و به ویژه تجاری که در شرایط تحریم های ناجوانمردانه، ایستادگی کردند و چرخ های اقتصاد کشور را به حرکت درآوردند به حق قابل تقدیر هستند.
وی ادامه داد: فعالیت اقتصادی در چنین فضایی که تبادلات غیرممکن و سخت است و تجار ناچار هستند که با خلاقیت و هوشمندی بیشتری برای خود فرصت های ویژه ای درست کنند، بسیار دشوار است.
عبداللهی اظهار داشت : صادرکنندگان و تولیدکنندگانی که ماندند و تولید، اشتغال و ارزآوری را رقم زدند، تعلق خاطر و تعصب خود را به این مردم، نظام، کشور و خون شهدا ثابت کردند.
وی افزود: ما به عنوان مسوولان و کارگزاران نظام موظف هستیم که شرایط فعالیت را برای فعالان اقتصادی تسهیل کنیم و مشکلات سر راه آنها را برطرف کنیم.
استاندار البرز بیان داشت :  دوران دفاع مقدس  کشورما را به خودباوری و خودکفایی بیشتری رساند و اکنون نیز بر این باور هستیم که تحریم ها نیز برای ما فرصت بزرگی برای شکوفایی بسیاری از توانمندی ها بود.
وی افزود: اکنون ایران اسلامی یک کشور تاثیرگذار و قوی است و در بسیاری از ابعاد به سمت ابرقدرت شدن حرکت می کند.
عبداللهی گفت: ما اکنون طوفان تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم و یاد گرفته ایم که از چه راهی کمترین آسیب ها را داشته باشیم و در مقابل به پیشرفت و توسعه برسیم که البته در این مسیر چالش های فراوانی نیز وجود دارد.
وی  ادامه داد:  در سال هایی که تحریم بودیم، واحدهای تولیدی و صنعتی و دانش بنیان ما علاوه بر اینکه دلسرد و ناامید نشدند، در بسیاری از موارد پیشرفت و توسعه نیز داشته اند.
استاندار البرز گفت: اعتقاد دارم که اگر کشوری اقتصاد قدرتمندی داشته باشد در سیاست و چانه زنی های این حوزه نیز مقتدر تر است.
عبداللهی افزود: باید برای حل مشکلات اقتصادی، طوفان فکری ایجاد کنیم تا بتوانیم با ایده ها و راهکارهای اساسی در این راستا به فعالان اقتصادی استان و کشور کمک کنیم.
استاندار البرز گفت: برای حل مشکلات اقتصادی با تمام توان حاضر هستیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
در این مراسم ۱۸ صادرکننده برتر استان با حضور استاندار البرز مورد  تجلیل قرار گرفتند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …