جمعه , 31 فروردین 1403

استان البرز ‌با شرایط مطلوب فاصله دارد‌

به گزارش خبرگزاری آدینه کرج از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ که عصر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جلسه اظهار داشت: ساوجبلاغ اولین مقصد سفرهای شهرستانی‌ام بود و جای خرسندی دارد با این مردم فرهیخته دیدار داشتم.

وی ادامه داد: البرز موقعیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد و یکی از شهرستان‌هایی که در این راستا شاخص است، شهرستان ساوجبلاغ است.

عبداللهی گفت: البرز در مقایسه با سایر استان‌ها شرایط بسیار خوبی دارد ولی با شرایط مطلوب فاصله دارد چراکه مردم به عنوان ولی نعمتان ما شایسته بهترین ها هستند. باید به عنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم در نهایت اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر قرار بگیریم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار البرز گفت: از فرماندار  شهرستان ساوجبلاغ انتظار می رود که برنامه توسعه ای جامع و عملیاتی با مشارکت تمامی دستگاه ها برای سال 1401 تهیه و تدوین کند.

وی افزود: استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان نقش ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و پیگیری موضوعات خاص را دارد بنابراین باید تمامی دستگاه‌ها به وظایف و مسئولیت های خود آگاه باشند و با نگاه تحول گرایانه اقدام کنند.

عبداللهی گفت: دستگاه ها باید برنامه 4 ساله داشته باشند و برنامه ها و اهداف هر سال در آن مشخص باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ضعف هایی وجود دارد، افزود: این استان شبکه آبرسانی منظمی ندارد و 80 درصد آب شرب البرز از منابع زیرزمینی تامین می شود از این رو باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه اقتصاد، حرف اول کشور است، گفت: اگر بتوانیم با بهره گیری از تکنولوژی ها و فناوری های جدید مشکلات اقتصادی را حل کنیم، جهش بزرگی به سمت پیشرفت و توسعه برداشته ایم.شهرستان ساوجبلاغ در حوزه های مختلف اقتصادی اعم از تولید، صنعت، کشاورزی و… همچنین گردشگری، ظرفیت های فراوانی دارد.

عبداللهی با بیان اینکه تبعات اقتصاد ضعیف، فقر و حاشیه‌نشینی همراه دارد و حاشیه نشینی ناهنجاری در پی دارد از این رو شاهد بروز جرم، طلاق و اعتیاد خواهیم بود، تصریح کرد: مدیران دستگاه های مختلف در شهرستان می‌توانند با توجه به ظرفیت های موجود، برنامه ریزی و اقدام کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه مردم رکن اول نظام هستند و اگر مردم از خدمتگزاری ما رضایت داشته باشند، رضایت خداوند را هم خواهیم داشت، افزود: از مدیران  تمامی دستگاه های استان انتظار می‌رود که هفته ای یک بار ملاقات عمومی داشته باشند و از مشکلات بطن جامعه با خبر شوند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …