پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

آغاز ۳۲ برنامه شاخص ویژه هفته زن در آموزش و پرورش البرز

مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت هفته زن و گرامیداشت مقام مادر۳۲ برنامه شاخص فرهنگی، تربیتی و مهارتی در استان البرز با رویکرد ارتقای فرهنگ فاطمی آغاز شده است.

آغاز ۳۲ برنامه شاخص ویژه هفته زن در آموزش و پرورش البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زهرا شاکر، افزود: برگزاری همایش و جشن میلاد، ارسال پیامک، برگزاری کارگاه‌های تخصصی تبیین الگوی اسلام و زن و مادر، امنیت، خانواده و فضای مجازی با همکاری پلیس فتا از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام مادر است.

مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش البرز، از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان، مسابقه سرود جان محمد (ص) ویژه تمام دانش آموزان و مسابقه سواد زندگی برای فرهنگیان به عنوان دیگر برنامه‌های این هفته در آموزش و پرورش یاد کرد.

به گفته مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش البرز: مطالعات زنان با محور‌های ششگانه زن و رسانه، زن در قرآن، جنسیت و توسعه، تحول و مشارکت سیاسی، روانشناسی زنان، سیر تحول خانواده و زن از دیدگاه جامعه با مدرسی اساتید کشوری ازجمله برنامه‌های اجرایی هفته زن در این استان است.

او افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، جشن و مولودی خوانی، تجلیل و تقدیر از بانوان شاغل در ادارات و بانوان فرهنگی در مدارس، کارگاه‌های توانمند سازی بانوان فرهنگی با موضوعات آموزش مهارت زندگی و همسرداری، غنی سازی روابط زوجین و تحکیم بنیان خانواده، مادر و کودک و نقش بازی در پرورش فرزند، یک روز شاد با مادرم در سطح مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته در حوزه آموزش و پرورش البرز است.

شاکر، برپایی نمایشگاه دستاورد‌ها و دست سازه‌های هنرجویان دختر، حجاب و عفاف، غرفه فروش صنایع دستی زنان سرپرست خانوار فرهنگی، برگزاری شورای اداری ویژه بانوان و تجلیل از مراقبین جانباز را از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت زن در آموزش و پرورش البرز برشمرد.

او افزود: برنامه‌های تبیینی و تکریمی امور بانوان با هدف گسترش فرهنگ فاطمی، معرفی الگو‌های اسلامی و انقلابی وتاکید بر جایگاه و نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی در جامعه بالاخص استان البرز در حوزه آموزش و پرورش البرز سازماندهی شده است.

هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سال ۱۳۹۹ از روز شنبه ۱۱ بهمن ماه آغاز شده و در روز جمعه ۱۷ بهمن ماه خاتمه می‌یابد.

آموزش و پرورش البرز ۲۵ هزار فرهنگی دارد که بیشترآن بانوان هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …