دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

نشاط و امید محور برنامه های دهه فجر

مدیرکل صداوسیمای البرز گفت: برگزاری برنامه‌های بانشاط و امیدآفرین با محوریت مردم و تببین دستاورد‌ها باید اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد.

آمادگی صدا و سیما البرز برای گرامیداشت دهه فجر امسالبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با دستگاه‌ها ونهاد‌های اجرایی استان گفت: همگی وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی دقیق، نهایت اهتمام خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر این برنامه‌ها با همیاری گروه‌های مختلف جامعه بکار بگیریم.
علی صادق مقدسی افزود: برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های مردمی مظهر اقتدار، وحدت و انسجام مردم و پایبندی و تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و باید زمینه مشارکت همه گروه‌های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند فراهم شود.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته همواره در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم حرکت کرده، افزود: نباید خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم و ضرورت دارد تلاش شود که برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی حتماً به صورت مردمی اجرایی شوند و مردم در اجرای آن‌ها نقش اساسی و ویژه‌ای داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است با بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور و کوچک نشان دادن دستاورد‌های بزرگ انقلاب، مردم را از همراهی همیشگی با نظام اسلامی مایوس و نا امید کند تاکید کرد: با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، همه نهاد‌های فرهنگی استان نیاز است با هم افزایی بیشتر حقایق انقلاب اسلامی و برکات نظام جمهوری اسلامی را برای آحاد مردم خصوصا نسل جوان بیشتر تبلیغ و تبیین کنند.

لزوم جمع آوری تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، دعوت از مردم برای ارایه آرشیو شخصی تصاویر و عکس‌های انقلاب اسلامی و توجه رسانه‌ای شایسته به وقایع انقلاب اسلامی در البرز و معرفی بیشتر این وقایع، از موضوعاتی بود که در این نشست بحث و بررسی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …