پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۱۵۳ طرح نیمه تمام یزد با هفتهزار و ۷۰۵میلیارد تومان بودجه تکمیل می‌شود

به گزارش عصر روزشنبه روابط عمومی استانداری یزد، از این مبلغ اختصاص یافته به آموزش و پرورش برای هفت پروژه ۳۱۲ میلیارد تومان، وزارت اطلاعات یک پروژه ۱۴ میلیارد تومان، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هشت پروژه با ۳۵ میلیارد تومان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۰ پروژه با ۵۷۰ میلیارد تومان است.

همچنین برای تکمیل طرح‌ دستگاه های اجرایی استان در وزارتخانه های تعاون ،کار و رفاه اجتماعی پنج پروژه با  ۴۰۲ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی ۱۵ پروژه با ۵۷۸ میلیارد تومان ، راه و شهرسازی ۱۳ پروژه با ۱,۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت. 

به گزارش این روابط عمومی، در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت ۶ پروژه با ۵۹۰ میلیارد تومان ، صدا و سیمای مرکز یزد یک پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۹ پروژه با ۱۷۵ میلیارد تومان  و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفت پروژه با ۱۲۳.۵ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید.

اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل پروژه دستگاه های اجرایی استان در حوزه وزارت کشور ۶ پروژه با ۱۶۶ میلیارد تومان ر، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پنج پروژه با ۱۰۵ میلیارد تومان  و سازمان حفاظت محیط زیست یک پروژه با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

 بودجه مصوب برای دستگاه های استان در حوزه وزارت نفت شامل ۱۰ پروژه با ۹۹۲ میلیارد تومان اعتبار، وزارت نیرو هفت پروژه با ۷۲۶ میلیارد تومان بودجه ، وزارت ورزش و جوانان سه پروژه با ۱۲۵ میلیارد تومان ، بنیاد مستضعفان انقلاب سه پروژه با ۴۰ میلیارد تومان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سه پروژه با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد. 

برای کمیته امداد استان ۲۱ پروژه با ۲۷۲.۷ میلیارد تومان اعتبار، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هشت پروژه با ۷۳۹.۵ میلیارد تومان، صندوق کارآفرینی امید ۲ طرح با ۲۰ میلیارد تومان  و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۲  طرح با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیروز جمعه ۲۶ آذرماه به یزد سفر کرد و بازدید از سرزده از چند واحد تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد، بازدید از بافت تاریخی یزد و دیدار با مردم، بازدید از نیروگاه انرژی خورشیدی فهرج، دیدار با خیران، دیدار با خبرگان اقشار مختلف مردم استان، شورای اداری و نشست خبری، از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به یزد بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …