پنجشنبه , 9 فروردین 1403

فعالیت ۱۲۷۵ جهادگر بسیجی در البرز

فرشید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک گرامیداشت هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد سازندگی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ۳ هزار جهادگر بسیجی از استان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف و افتتاح پایان بازسازی خانه محرومان و مدارس در هفته پیش رو بیان کرد: بر این اساس خدمات بهداشت و سلامت نیز در زمینه‌های پزشکی، عمومی، دندانپزشکی، زنان، چشم پزشکی و … در مناطق محروم استان البرز در این هفته انجام خواهد شد.

رئیس مجمع جهادگران استان البرز تصریح کرد: سامانه (حامی) برای ساماندهی و ثبت محرومان توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز و به همت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی استان طراحی شده است که گروه‌های جهادی محرومینی را که زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی نیستند شناسایی و با ثبت در سامانه یادشده خدمات مختلف به گروه‌های هدف ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس گروه‌های جهادی در استان البرز تلاش می‌کنند تا شناسایی گروه‌های هدف تکمیل و خدمات لازم از جمله بسته‌های معیشتی، جهیزیه به نوعروسان نیازمند و…..ارائه دهند.

حیدری متذکر شد: یک هزار و ۲۷۵ جهادگر در استان البرز در حوزه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، پزشکی، فرهنگی و … مشغول خدمات رسانی به افراد کم برخوردار هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …