جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار: اجرای طرح پدافند غیرعامل در البرز مغفول مانده است

 به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان البرز  که با حضور رییس حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، افزود: بر این باور هستم که اگر از گذشته به اهداف پدافند غیرعامل در استان توجه می شد اکنون با توجه به شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، بسترهای بسیار خوبی برای حمایت از بهداشت و درمان البرز، داشتیم.
عبداللهی افزود: ضرورت دارد که هر ۱۱ کارگروه شورای پدافند غیرعامل در البرز فعال باشند و با تلاش و پویایی ویژه در راستای جبران عقب ماندگی ها در این بخش و اجرای اهداف کلان، اقدام کنند.
استاندار البرز گفت: البرز دارای شرایط ویژه ای است از این رو باید جلسات و کارگروه ها با حساسیت ویژه ای در راستای اجرای مصوبات پدافند غیرعامل وارد میدان شوند.
وی با قدردانی از ابلاغ رییس شورای پدافند غیرعامل کشور، افزود: به تبع این حکم، برای روسای کمیته های یازده گانه شورا و همچنین فرمانداران استان احکام جداگانه ای صادر خواهد شد و انتظار می رود که وظایف خود را دقت و اهتمام ویژه ای دنبال کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …