یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز :جهاد تبیین را با راهیان نور تقویت کنیم

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار سردار « ولی اله شادمان » روز شنبه در افتتاحیه راهیان نور مجازی استان البرز که درمدرسه دخترانه شهید غلامی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و فردیس برگزار شد، افزود: دشمن می خواهد نوجوانان و جوانان را نسبت به دین تهی کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با طراحی قوانینی همانند  ۲۰۳۰  در مدارس می خواهد نوجوانان و جوانان را از دین دور کند و غیرت دینی را از بین ببرد.

 جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه بر همه ما واجب است در جهاد تبیین نسبت به انتقال ارزش ها ی اسلامی و انقلابی بپردازیم، یادآورشد: نوجوانان و جوانان را باید با ایثار و شهادت از طریق راهیان نور که حرکتی نبوی، علوی و عاشورایی است، آشنا کرد.

شادمان تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی امروز دانش آموزان با پای دل و مجازی به راهیان نور سفر می کنند و قدم به سجده گاه و محل راز و نیاز شهیدان می گذارند.

 جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: با راهیان نور سفر می کنیم تا سبک زندگی خود را شهدایی کنیم زیرا  فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی عاملی بود که نام سردار دلها درجهان ماندگارشد.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز تاکید کرد: هدف راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، تببین سبک زندگی شهدا و راه ورسم یاران حاج قاسم به نسل جوان است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …