یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۲۵ هکتاراز اراضی کشاورزی فردیس آزاد سازی شد

علیرضا بدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بناها در روزهای اخیر و  در اجرای تبصره ۲ بند ۱۰ قانون حفاظت از اراضی زراعی و باغی با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و کلانتری ۱۵ مشکین دشت فردیس تخریب شدند.

وی اظهار داشت:  ۴۵ مورد تفکیک و قطعه بندی غیرمجاز، دیوارکشی غیرمجاز به تعداد ۱۳۵ مورد به مساحت تقریبی ۲ هزار و ۴۳۰ مترمربع، بنا چهار مورد به مساحت ۴۸۰ مترمربع ، فونداسیون یک مورد به  مساحت تقریبی ۸۰ مترمربع ، محوطه سازی و ایجاد راه ۲۵ مورد به مساحت تقریبی هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع ، انباشت مصالح ۹ مورد به مساحت تقریبی ۲۷۰ مترمربع در این اراضی رفع اثر شد.

وی گفت: در همین راستا نسبت به جمع آوری و قطع یک مورد انشعاب برق غیرمجاز توسط نمایندگان اداره برق شهرستان فردیس اقدامات لازم صورت پذیرفت.

وی از مردم خواست از خرید املاک فاقد مجوز خودداری نموده و قبل از انجام معامله از مراجع ذیصلاح از جمله جهاد کشاورزی فردیس استعلام نمایند تا مورد سوء استفاده افراد سودجو واقع نشوند.

بدری گفت: مردم برای حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغ ها هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز را به سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

شهرستان فردیس حدود ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …