یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

هیات اندیشه ورز در چهار باغ فعال شد

قدرت الله شمیرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، هدف  اعضای این هیات را تقویت نهادهای ایده پرداز و یاری رسانی به دستگاه های اجرایی در اتخاذ  تصمیم های مناسب ، کارآمد و تسهیل گر امور در سطح این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به نخستین نشست این هیات که باحضور جوانان فعال در عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برگزار شد گفت: در این نشست نظرات و پیشنهاد های اجرایی در خصوص ساختار و نحوه عملکرد آتی فعالیت این هیات مطرح و مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار گرفت. 

شمیرانی با تاکید به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری که ضرورت  گفتمان‌ ها به ویژه گفتمان های اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، خانواده و اقتصاد دانش بنیان تاکید دارند، اظهار داشت:  معظم له در سال های اخیر گفتمان هیئت های اندیشه ورز را بستر ساز رشد و پیشرفت کشور عنوان کرده اند.

وی هیات های اندیشه ورز را اقدامی مهم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای راهبردی عقلانی برای تقویت نهادهای فکر ساز و ایده‌ پرداز عنوان کرد و افزود: تجربیات ارزنده و دیدگاه‌ های افراد خلاق و استفاده از دستاوردها و یافته‌های آنان یاری دهنده مشکلات و ترویج روحیه و تفکر انقلابی و اسلامی‌ در جامعه است. 

فرماندار چهارباغ با اشاره به اهمیت مقوله مشورت، مشارکت و مسئولیت‌پذیری درجامعه گفت:  تشکیل این هیات ها روحیه مشارکت ، کار گروهی،  مسئولیت  پذیری، خلاقیت و نوآوری را به ارمغان می آورد.

شمیرانی افزود: هیات‌ اندیشه‌ورز شهرستان چهارباغ از ساختاری تحقیقاتی برخوردار است، زیرا اعضای این هیات از مجموعه صاحب‌نظران به ویژه جوانان با توان راهبرد نگاری، آینده‌ نگری و نگرش عملیاتی تشکیل شده است.

وی اظهار امیدواری کرد هیات اندیشه ورز شهرستان چهارباغ  با ایده‌ها و اندیشه‌های خلاقانه و پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی را در اتخاذ تصمیمات مناسب و تسهیل امور یاری دهد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …