یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

برگزاری نمایشگاه استرداد اسناد اراضی و املاک شهرداری نظرآباد

اسناد و مدارکی که توسط باند زمین خواری از شهرداری نظرآباد به سرقت رفته و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف شده بود در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شد.

برگزاری نمایشگاه استرداد اسناد اراضی و املاک شهرداری نظرآبادبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ شهردار نظرآباد گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ، دادستانی، دادگستری، نیروهای امنیتی و قضایی و نیروهای شهرداری است.

علی صفری ادامه داد: بخشی از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده ، بدلیل عدم شفافیت و عدم دسترسی مردم به اطلاعات در شهرداری بوده است. اگر تمام اسناد و مکاتبات شهرداری و هر اتفاق و رویداد که در شهرداری در یک ویترین شیشه ای نمایش داده شود این گونه اتفاقات کمتر دیده می شود.

وی شهرداری شیشه‌ای را بسترساز اقدامات و اعتماد مردم عنوان کرد و افزود: تبیین الگوی شهرداری شیشه ای ضرورت اجتناب ناپذیر جهت اعتماد سازی به مردم است که خوشبختانه سمت و سوی شهرداری به سمت شهرداری شیشه ای و شفافیت است.

صفری عنوان کرد: این استرداد کار بزرگی بود که به بیت المال پس از سالها برگردانده شد. این حرکت منسجم در بین نیروهای دادگستری، دادستانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که توانستند در بستر قانون، دست درازی به بیت المال را شناسایی و برگردانند.

شهردار نظرآباد با بیان اینکه برگردانده شدن بیت المال در عمران و آبادانی شهر تاثیر گذار است بر اهمیت حفظ و حراست از بیت‌المال تاکید و افزود: مجموعه شهرداری همواره برای خدمت رسانی به مردم آماده است و در این راستا کوتاهی نخواهیم کرد.

در این پرونده که به پرونده زمین خواری معروف شده بود حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی به بیت المال برگشت داده شد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل نمازخانه شهرداری نظرآباد دایر و عموم مردم از امروز در ساعات اداری (از ۸ صبح الی ۱۴) میتوانند از آن دیدار کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …