دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

شهید قاسم سلیمانی به جایگاه و میز بی‌اعتنا بود

به گزارش ایرنا،پاسدار علی قربانی در آیین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی درآموزش و پرورش استان البرز که  روز سه شنبه در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد،اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی مرد میدان بود و رفتارش بر روی دیگران اثرمی گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی هر زمان که مردم نیاز به کمک داشتند به میدان می آمد و درجبهه مقاومت نیز اینچنین بود.

مسوول بسیج اقشارسپاه استان البرز  با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی وحدت آفرین و انسجام بخش است، اضافه کرد: اگر این مکتب نبود چیزی به نام  عراق، سوریه و یمن  وجود نداشت.

قربانی بیان داشت: آمریکا  تریلیون ها  دلار برای  پیاده سازی اهداف شوم خود در منطقه هزینه کرد  اما مکتب شهید قاسم سلیمانی  با تبعیت محض از رهبری آن را ناکام  گذاشت.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی با تجربه حضور مردمی توانست سوریه را نجات دهد زیرا سقوط سوریه ، سقوط خاورمیانه بود که ایران هم جزو آن بود.

وی با بیان اینکه هر مکتبی اصولی دارد،عنوان کرد: مهمترین اصل مکتب این شهید والا مقام اطاعات از ولایت است که وصیت می کنند از او به نام سرباز وطن یاد کنند.

مسوول بسیج اقشارسپاه استان البرز ادامه داد: آمریکا با دهکده جهانی و جنگ ستارگان به دنبال تک قطبی کردن خاورمیانه و آسیای غربی بود و در سال گفت و گوی تمدن ها به تمدن اسلامی حمله کرد چون در نظم آمریکایی ها چیزی به نام اسلام وجود ندارد.

وی افزود: داعش را آمریکا بوجود آورد تا اسلام را از بین ببرد و کشورهای منطقه از این موضوع ترسیدند اما تدبیر رهبری با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی آمریکایی ها را ناکام گذاشت.

قربانی گفت: جبهه مقاومت با پرچم داری جمهوری اسلامی ایران با محوریت صلح و امنیت در حال شکل گیری است.

وی مشارکت دنیای اسلام را برای انتقام خون سردار قاسم سلیمانی ضروری دانست و اظهارداشت: ما در امنیت ایران مشکل نداشتیم و نداریم و برای دفاع از دنیای اسلام باید این اتحاد مستحکم تر شود.

وی تاکید کرد: دشمن از ترویج مکتب سلیمانی می‌ترسد چون بر پایه ولایت‌پذیری، عقلانیت دینی و مقاومت اسلامی است.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …