پنجشنبه , 30 فروردین 1403

منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز بستر امن برای صادرات کالاهای ایرانی است

به گزارش  روز پنجشنبه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق ضمن تبریک  ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید ، پشتیبانی ها  و مانع زدایی ها نامگذاری شده یکی از گام های بزرگ برای تحقق هر چه بیشتر این شعار، قدم برداشتن در راه توسعه صادرات کالاهای تولید کشورمان است.
وی اضافه کرد: به همین منظور و با توجه به وجود بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی درمنطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، یکی از فعالیت های مهم امروز در این منطقه بستر سازی و حذف بوروکراسی های دست و پاگیر اداری با هدف ایجاد زمینه فعالیت هر چه بیشتر این واحدهای تولیدی با اولویت صادرات است.
ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: وجود زیر ساخت های مناسب از یک سو از جمله پروازهای کارگو و استقرار گمرک در منطقه از سوی دیگر این زمینه را ایجاد کرده تا پیام به عنوان بستری امن برای سرمایه گذاری و صادرات باشد.
وی ادامه داد: همچنین یکی از فعالیت مهم منطقه استقرار واحدهای دانش بنیان با اولویت محصولات آی.تی و آی.سی.تی و وجود گمرک تخصصی است که این امکان را به این واحدها می دهد تا از این ظرفیت و با استفاده از یک سری مشوق ها بتوانند نسبت به تولید و صادرات کالاهای خود اقدام کنند.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود. فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در آن مستقر شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …