شنبه , 15 اردیبهشت 1403

دستور استاندار البرز به دستگاه‌های زیرمجموعه برای برپایی دیدارهای مردمی

«مجتبی عبداللهی» روز یکشنبه در نشست هم اندیشی نهاد ریاست جمهوری درخصوص ارتباطات مردمی استانداران سراسر کشور که  به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: طبق راهبردهای دولت مردمی سیزدهم دیدارهای چهره به چهره با مردم شریف استان به طروق مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین هر هفته با همراهی جمعی از مدیران استان در نمازهای جمعه نقاط مختلف استان حاضر می شوم و پس از اقامه نماز در میز خدمت حضور می یابم و از نزدیک با مردم وارد گفت وگو می شوم در این دیدارها مشکلات و مطالبات مردمی را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهم و برای حل آنها چاره اندیشی کرده و دستور لازم را صادر می کنم و روند رسیدگی به آنها نیز توسط اداره کل بازرسی استان نظارت می شود.
استاندار البرز گفت: سلسله دیدارهایی نیز با گروه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مانند هنرمندان، سازمان های مردم نهاد، احزاب فعال قانونی و فعالان اقتصادی برگزار شده است.
وی افزود: ارتباط نزدیک با مردم دستاوردهای بسیاری داشته که می توان آگاهی از مشکلات بطن جامعه و اقشار آسیب پذیر و همچنین فسادستیزی در بدنه دستگاه ها و رفع اختلال در رسیدگی به مطالبات مردمی را نام برد.
عبداللهی اضافه کرد: مسوولان سایر قوا در استان نیز دیدارهای خود را گسترده‌تر کرده اند و در مجموع هم افزایی بسیار خوبی بین مسوولان قوا در استان البرز وجود دارد.
استاندار البرز بیان داشت: طی سه ماه مجموع مدیران استان البرز هشت هزار دیدار مردمی داشته اند و بنده نیز به عنوان استاندار در قالب دیدارهای مردمی روزهای سه شنبه حدودا با ۵۰۰ تن به صورت چهره به چهره دیدار و گفت وگو دارم.

وی در ادامه بر بروز رسانی سامد به عنوان سامانه ارتباطات مردمی با دولت تاکید کرد و اظهار داشت: این سامانه نقش مهمی در تسهیل و تسریع در ارتباط با مردم، از طریق شماره ۱۱۱ دارد که باید ساختار نوینی داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …